899 tys. widzów debiutu „Anything goes. Ale jazda!”, 1,36 mln show „Ameryka da się lubić” i 2,59 mln serialu „Ludzie i bogowie”
Pokazane w piątek wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki nowego programu „Anything goes. Ale jazda!” oglądało średnio 899 tys. widzów. Debiut show „Ameryka da się lubić” miał 1,36 mln osób, a pierwszy odcinek „Ludzi i bogów” śledziło 2,59 mln widzów.
W piątek, 11 września br. o godz. 20.44 i 21.40 telewizyjna Dwójka pokazała pierwsze dwa odcinki programu „Anything goes. Ale jazda!”. Średnia widownia tych emisji wyniosła 899 tys. osób. Przełożyło się to na 7,56 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Pierwszy odcinek przyciągnął przed telewizory 931 tys. widzów, a drugi - 862 tys.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków produkcji obejrzało średnio 2,31 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 753 tys., a w 16-59 - 1,08 mln). Spośród poszczególnych emisji większy zasięg wygenerował pierwszy odcinek, który trwał o kilka minut dłużej od drugiego.
„Anything goes. Ale jazda!” to polska edycja formatu „Anthing goes”, który pochodzi z portfolio EndemolShine. Program dotychczas pokazano w 27 krajach.
Formuła programu polega na tym, że celebryci i komicy śpiewają, tańczą i wykonują skecze oparte na konkretnych wyzwaniach, aby rozśmieszyć widzów. Cechą charakterystyczną projektu jest fakt, że jest realizowany na pochylonym planie pod kątem 22,5 stopni. To tzw. „krzywa scena” - scenografia, która w zależności od scenariusza odcinka przypomina np. pokój dzienny, kuchnię itp.
„Anything goes. Ale jazda” prowadzi aktorka i prezenterka Elżbieta Romanowska.
1,36 mln widzów show „Ameryka da się lubić”
W sobotę, 12 września o godz. 20.00 Dwójka pokazała pierwszy odcinek nowego programu „Ameryka da się lubić”. Średnia widownia debiutu nowego cyklu wyniosła 1,36 mln widzów, co dało odpowiednio 10,94 proc., 6,89 proc. i 7,53 proc. udziału.
Formuła programu „Ameryka da się lubić” nawiązuje do znanego już widzom Dwójki talk-show „Europa da się lubić”, który emitowany był w latach 2003-2008 oraz 2019. W ramach cyklu do studia zapraszani są Amerykanie mieszkający w Polsce oraz goście specjalni, którzy wypowiadają się o zwyczajach w swojej ojczyźnie w ramach tematu danego odcinka.
Nowy program prowadzi Ida Nowakowska.
2,59 mln widzów serialu „Ludzie i bogowie”
Ważną nowością Jedynki jest historyczny serial „Ludzie i bogowie”, który zadebiutował w niedzielę 13 września o godz. 20.15. Średnia widownia pierwszego odcinka produkcji wyniosła 2,59 mln widzów, co dało odpowiednio 18,13 proc., 11,82 proc. i 13,45 proc. udziału.
Serial „Ludzie i bogowie” w reżyserii Bodo Koxa prezentuje historię oddziału likwidacyjnego kontrwywiadu AK. Głównymi bohaterami serialu są przyjaciele: dowódca oddziału „Pazur”, Leszek Zaremba, ps. „Onyks” i Tadeusz Korzeniewski ps. „Dager”.
W rolach głównych występują: Jacek Knap, Dawid Dziarkowski, Marianna Zydek, Anna Karczmarczyk, Tomasz Schuchardt, Julian Świeżewski, Aleksandra Justa, Patryk Szwichtenberg, Katarzyna Dorosińska i Bartłomiej Kotschedoff.
TVP1 i TVN liderami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Ludzie i bogowie”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN.
Dołącz do dyskusji: 899 tys. widzów debiutu „Anything goes. Ale jazda!”, 1,36 mln show „Ameryka da się lubić” i 2,59 mln serialu „Ludzie i bogowie”