Alfa Romeo promowana w pierwszej globalnej kampanii (wideo)
Marka samochodów Alfa Romeo (Stellantis) rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię reklamową, która wprowadza hashtag #AlfaRomeoExperience.
Nowy spot marki zaprezentowano podczas Formuły 1 w USA - Grand Prix w Austin w Teksasie 24 października. Był wyświetlany na ekranach toru przez cały weekend.
- Kampania „Near Life Experience”, stworzony we współpracy z The Richards Group, oddaje hołd wyścigowemu dziedzictwu marki - mówi Olivier Francois, dyrektor ds. globalnego marketingu Stellantis.
"Zaangażowanie marki w wyścigi „sięga już 1910 roku i startu Formuły 1 w 1950 roku, kiedy Alfa Romeo była nie tylko obecna, ale byliśmy mistrzami w pierwszym roku, zajmując pierwsze miejsce z Giuseppe Farina i Alfetta 158” - czytamy w komunikacie.
Kampania interpretuje nowe wartości, ale przypomina „Alfistas”, że według firmy samochody Alfa Romeo są projektowane z naciskiem na jazdę i emocje.Nowe reklamy mają pokazać, w jaki sposób prowadzenie Alfy Romeo jest wyjątkowo emocjonalnym przeżyciem.
W ramach kampanii Alfa Romeo wprowadza hashtag #AlfaRomeoExperience, który daje właścicielom możliwość dzielenia się własnymi doświadczeniami z życia w mediach społecznościowych marki.
- To „bardzo duży krok” w kierunku przyszłości Alfy Romeo jako globalnej marki premium - mówi Jean-Philippe Imparato, dyrektor generalny Alfa Romeo. - Po raz pierwszy używamy jednego języka na całym świecie, to bezpośrednie przesłanie dla wszystkich, którzy podzielają wartości Alfy Romeo.
45-sekundowe wideo wyreżyserował Salomon Ligthelm. Ścieżka dźwiękowa składa się z aranżacji Flavio Ibby „Vltava (The Moldau)” z „Má vlast” (Mój kraj) Smetany.
Dołącz do dyskusji: Alfa Romeo promowana w pierwszej globalnej kampanii (wideo)