SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Fenomem zmienia nazwę na Feno, chce dawać klientom „impuls do zmian”

Agencja Fenomem po sześciu latach funkcjonowania na rynku przyjmuje nową nazwę - Feno, zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Agencja chce podkreślić swoje aktualne pozycjonowanie jako partnera dla klientów w zakresie pełnej komunikacji marketingowej, także w mediach pozainternetowych.

- Widzimy, że wciąż rosną oczekiwania klientów wobec agencji, którzy nie chcą już tylko zaplanowania i realizacji kampanii reklamowej. Interesuje ich skuteczne wsparcie w zmianie procesów biznesowych i marketingowych. My chcemy być partnerem, który daje realny impuls do zmian i wspiera je wewnątrz każdej organizacji - mówi Agnieszka Stelmaszczyk CEO Feno.

W nową identyfikację wpisano elementy związane z kulturą organizacyjną Feno. - Nasza kultura organizacyjna oparta jest o ciągły proces uczenia się i dystrybucji wiedzy wewnątrz agencji oraz do klientów. Dzięki temu wszyscy rozwijamy się. W nowej rzeczywistości chcemy jak najszybciej dostrzegać trendy i dawać impuls do zmian u naszych klientów - wyjaśnia Kinga Bocheńska,  trading director w Feno.

Agencja Feno definiuje digital jako zmianę zachowań konsumentów na poziomie: myślenia, komunikacji i działania. Dowodem tego są obecnie prowadzone kampanie m.in. kompleksowa strategia komunikacji dla marki Electrolux oraz długoletnia współpraca w internecie z marką Wizzair na 28 rynkach.

Agencja w minionym roku wdrażała nową koncepcję kultury organizacyjnej i wprowadzone zmiany są zwieńczeniem tego procesu. Obecnie Feno zatrudnia 55 osób z doświadczeniem zarówno po stronie klienta, domu mediowego czy agencyjnym. Wśród jej klientów są Wizz Air, Wizz Tours, Electrolux, Przysnacki, Goodyear, Dunlop, Dębica, Grant’s, Netia, PZ Cussons i Nicorette.

Dołącz do dyskusji: Agencja Fenomem zmienia nazwę na Feno, chce dawać klientom „impuls do zmian”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl