SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Advergaming w projektach IDMnet

Spółka IDMnet nawiązała współpracę z AdAction (ZPR) w zakresiewykorzystania advergamingu (produkcji gier reklamowych) wprojektach specjalnych.

Mechanizm współpracy opiera się na wykorzystaniu gier, jakonośników reklamowych, pozwalających na promocję marek i produktów wsposób nieinwazyjny dla odbiorcy, wzmacniający świadomość markioraz umożliwiający dotarcie do internautów blokujących inne formyreklamy.

Zintegrowana oferta obu firm pozwoli na przygotowanie akcjireklamowych, w których IDMnet zapewni zasięg generowany poprzezsieć reklamową, a AdAction będzie odpowiadać za produkcjędedykowanych gier reklamowych.

Za współpracę pomiędzy firmami będą odpowiadać: po stronieIDMnetu Jan Roszkiewicz, dyrektor działu agencyjnego, a po stronieAdAction - Adam Semik, dyrektor sprzedaży.

Dołącz do dyskusji: Advergaming w projektach IDMnet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl