SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

4fun.tv negocjuje kupno sklepu Mustache.pl za maksymalnie 480 tys. zł

Należąca do grupy kapitałowej 4fun Media spółka 4fun.tv ustaliła wstępne warunki kupna aktywów firmy Mustache Warsaw, przede wszystkim sklepu internetowego Mustache.pl. Cena ma wynieść maksymalnie 480 tys. zł.

Umowa dotyczy serwisu internetowego Mustache.pl oraz aktywów wykorzystywanych do organizacji targów odzieżowych Mustache Yard Sale. Mustache.pl to sklep oferujący limitowane serie ubrań i produktów do domu od niezależnych projektantów mody i designu.

Większościowymi udziałowcami Mustache Warsaw są Patrick Deba oraz Konrad Ozdowy.

4fun.tv podpisała z nimi tzw. umowę term sheet określającą wstępne warunki transakcji i przedmiot dalszych negocjacji. Według zarządu 4fun Media, większościowego udziałowca 4fun.tv, kwota transakcji wyniesie maksymalnie 480 tys. zł. Nie podano, kiedy mogą zostać sfinalizowane negocjacje.

4fun Media kupuje też naEkranie.pl i CupSell.pl

Kupno Mustache.pl ma być kolejnym przejęciem zrealizowanym przez grupę 4fun Media w sektorze e-commerce. Dwa miesiące temu firma kupiła za 1,9 mln zł 69,81 proc. udziałów firmy CupSell prowadzącej serwis z ubraniami i gadżetami z nadrukami. Natomiast dwa tygodnie temu zaczęła negocjacje ze swoim większościowym akcjonariuszem dotyczące kupna 51 proc. udziałów serwisu naEkranie.pl o tematyce popkultury (witrynę wyceniono na 5,4 mln zł).

Przyjęta w czerwcu strategia grupy 4fun Media na lata 2018-2019 zakłada inwestycje kapitałowe w sektorach w e-commerce i internetu.

W pierwszym kwartale br. grupa 4fun Media zanotowała 11,4 mln zł wpływów sprzedażowych (po wzroście o 19 proc. w skali roku) oraz 1,45 mln zł zysku netto (wobec 650 tys. zł rok wcześniej). W ub.r. osiągnęła 3,95 mln zł zysku netto, z którego 2,44 mln zł wypłaciła w czerwcu w formie dywidendy.

Dołącz do dyskusji: 4fun.tv negocjuje kupno sklepu Mustache.pl za maksymalnie 480 tys. zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mózg
Prawie jak Wirtualna Polska
0 0
odpowiedź
User
TenCoWie
Prawie jak Wirtualna Polska

"prawie" robi wielką różnicę
0 0
odpowiedź
User
Yeah
Prawie robi wielką różnicę ;-)
0 0
odpowiedź