|
|
|
|
|
|
|
Powstanie piąty sezon ,,The Office PL"
Canal+ Polska zamówił piąty sezon serialu komediowego ,,The Office PL". Premiera nowych odcinków odbędzie się jesienią 2025 roku. więcej
|
Ilu widzów miał serial "Malanowski. Nowe rozdanie"?
Średnio 495 tys. widzów śledziło na antenie Polsatu serial ,,Malanowski. Nowe rozdanie" - wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy odcinek zgromadził przed telewizorami 615 tys. osób. więcej
|
TVN kręci drugi sezon ,,Masterchef Nastolatki". Na razie bez Jakubiaka
Ruszyły zdjęcia do drugiej edycji programu ,,MasterChef nastolatki", który wiosną trafi na antenę TVN. Wśród jurorów kulinarnego show nie ma Tomasza Jakubiaka, który mierzy się z nowotworem. Zarówno stacja, jak i sam juror liczą jednak, że dołączy do programu przynajmniej w finale. więcej
|
Newseria TV z pozytywną decyzją KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wpisała do rejestru programów telewizyjnych rozpowszechnianych wyłącznie w systemie teleinformatycznym stację Newseria TV. Artur Woliński, prezes agencji informacyjnej Newseria informuje Wirtualnemedia.pl, że na razie kanał chce poszerzyć grono odbiorców w modelu VOD, ale nie wyklucza emisji linearnej. więcej
|
Orange Polska wdraża aplikację na urządzenia z Android TV
Orange Polska zaczął informować abonentów, że aplikacja Orange TV będzie teraz dostępna na telewizorach i przystawkach z systemami operacyjnymi Android TV/Google TV. Wcześniej trzeba będzie pobrać aplikację w sklepie Google Play. więcej
|
Sukces polskiej produkcji dokumentalnej Max Original
Podczas 52. gali rozdania międzynarodowych nagród Emmy, polska produkcja odniosła znaczący sukces. Film dokumentalny ,,Pianoforte" otrzymał statuetkę w kategorii ,,Arts Programming". więcej
|
Eleven Sports szuka w konkursie komentatorów Formuły 1
Kanał Eleven Sports rozpoczął konkurs pod nazwą ,,Spełnij marzenia - zostań komentatorem Formuły 1". Nadawca prosi osoby, które znają się na najbardziej prestiżowych wyścigach świata o przesłanie próbki nagrania na adres e-mailowy. więcej
|
Kto pokaże mistrzostwa Europy piłkarek ręcznych? Będzie bezpłatny dostęp
W czwartek 28 listopada br. reprezentacji Polski piłkarek ręcznych rozpocznie rywalizację w mistrzostwach Europy. Turniej rozgrywany w Austrii, Szwajcarii i na Węgrzech potrwa do 15 grudnia. Najważniejsze mecze transmitowane będą na antenach Eurosportu. Naziemny kanał Metro pokaże spotkania z udziałem biało-czerwonych, a także półfinały i finał. Wszystkie mecze będą dostępne na żywo i na żądanie na platformie Max. więcej
|
wPolsce24 kontra Republika ws. wywiadów z kandydatem PiS. Padł zarzut sabotażu
Marcin Wikło z kanału wPolsce24 oskarżył TV Republika o sabotaż, po tym jak na antenie stacji Tomasza Sakiewicza wydłużono wywiad z Karolem Nawrockim. W efekcie kandydat na prezydenta popierany przez PiS spóźnił się na rozmowę do stacji braci Karnowskich. więcej
|
Kolejny dziennikarz rozstaje się z TVP Sport
Patryk Pancewicz poinformował na portalu X, że żegna się z TVP Sport. To kolejny dziennikarz, który żegna się z publicznym nadawcą. więcej
|
Przyszłość reklamy telewizyjnej leży w innowacyjnych rozwiązaniach (wywiad) Przyszłość reklamy telewizyjnej leży w innowacyjnych rozwiązaniach takich jak Addressable TV, a sektor reklamy będzie się rozwijał w stronę jeszcze większej personalizacji i precyzji w targetowaniu - uważają Marciin Idzik - VP sales, Piotr Wywrot - advanced advertising sales director oraz Maciej Ziąbrowski - digital strategic planning & monetization director z TVN Warner Bros. Discovery. Podkreślają także, że reklama w modelu Addressable TV wypełniła pewną istotną lukę na rynku, wnosząc do świata tradycyjnej reklamy telewizyjnej zupełnie nowe możliwości, a przyszłość reklamy telewizyjnej leży w takich właśnie innowacyjnych rozwiązaniach. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IAB MIXX Awards 2024: Best in Show dla Muzeum Polin, Saatchi & Saatchi Agencją Roku
Rozdano nagrody IAB MIXX Awards dla najleoszych kampanii digitalowych. Tytuł Best in Show trafił do ,,Saving The Voice Of The Ghetto" - kampanii Muzeum Polin, Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group i Leo Burnett. Tytuł Człowieka Roku odebrał Jerzy Holub, szef marketingu Mastercard. więcej
|
Handel dalej motorem polskiej reklamy. Wzrost o 10 proc.
Wartość netto rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2024 r. wyniosła blisko 9 mld zł, co oznacza wzrost o 9,5 proc. rok do roku - wynika z danych Publicis Groupe. Rosną inwestycje w wideo, internet, radio, OOH i kina, a maleją w prasie, zaś sektorem z największym wolumenem wzrostu inwestycji reklamowych był handel. więcej
|
Ruszyła kampania przekonująca do mObywatela
Ministerstwo Cyfryzacji startuje z nową kampanią informacyjną ,,mObywatel ma łatwiej". Ma ona zachęcać do korzystania z aplikacji, która ułatwia codzienne życie. Pokazuje, że mObywatel to znacznie więcej niż portfel na cyfrowe dokumenty. więcej
|
MullenLowe Group realizuje kampanię o parkach narodowych
Agencje Mediahub i MullenLowe Warsaw, należące do MullenLowe Group, realizują kampanię promującą ochronę dziedzictwa przyrodniczego w Polsce. Ważnym elementem tej inicjatywy jest tworzenie parków narodowych, w tym planowanego Parku Narodowego Doliny Dolnej Odry, który ma chronić unikalny ekosystem Międzyodrza. więcej
|
Channing Tatum i Versace Eros Energy podbijają Warszawę i Katowice z Braughman Group Media! W ostatnich tygodniach Warszawa i Katowice stały się areną spektakularnej kampanii outdoorowej, która przyciągnęła uwagę mieszkańców i przechodniów. Braughman Group Media, znany z innowacyjnych i kreatywnych projektów reklamowych, zrealizował wielkoformatową kampanię dla Versace Eros Energy, której twarzą jest Channing Tatum. materiał reklamowywięcej |
|
|
Zwolnienia w Grupie Infor. "Zmiany na rynku wydawniczym"
Grupa Infor, wydawca m.in. "Dziennika Gazety Prawnej", pożegnała się we wtorek z ok. 30 pracownikami - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. - Dostosowujemy zatrudnienie w różnych obszarach działalności Grupy do bieżących planów rozwoju - wyjaśnia firma. więcej
|
Rozdano Nagrody PAP im. Kapuścińskiego. Wsród zwycięzców dziennikarze Radia 357 i TVN
Adrian Bąk, Beata Zawrzel, Ewa Galica i Bartek Sabela zostali zwycięzcami 6. Nagrody PAP im. Ryszarda Kapuścińskiego - kolejno - w kategoriach audio, foto, wideo i tekst. Gala finałowa odbyła się we wtorek wieczorem w Studiu Koncertowym Polskiego Radia w Warszawie. więcej
|
Mleczko odchodzi z "Polityki", zarzucając pismu cenzurę. Tygodnik odpowiada
Andrzej Mleczko ogłosił w sieci koniec współpracy z "Polityką", sugerując, że tygodnik cenzuruje jego prace. "Prawda jest nieco inna" - czytamy w oświadczeniu redakcji. więcej
|
ZPR Media targetuje internautów w oparciu o ich zainteresowania
Grupa ZPR Media wdrożyła w swoich serwisach nowe profile użytkowników internetu opracowane na podstawie ich zainteresowań. Nowe rozwiązania umożliwia precyzyjne targetowanie kampanii do wszystkich użytkowników serwisów Grupy oraz serwisów innych wydawców reprezentowanych przez IDMnet. Za wdrożenie nowej funkcjonalności odpowiada Accorp, spółka wchodząca w skład ZPR Media. więcej
|
|
|
IAB MIXX Awards 2024: Best in Show dla Muzeum Polin, Saatchi & Saatchi Agencją Roku
Rozdano nagrody IAB MIXX Awards dla najleoszych kampanii digitalowych. Tytuł Best in Show trafił do ,,Saving The Voice Of The Ghetto" - kampanii Muzeum Polin, Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group i Leo Burnett. Tytuł Człowieka Roku odebrał Jerzy Holub, szef marketingu Mastercard. więcej
|
Sport pomógł reklamowo Wirtualnej Polsce. Ale poprawa wolniejsza od oczekiwań
W zeszłym kwartale przychody reklamowo-subskrypcyjne Wirtualnej Polski Holding wzrosły o ponad 6 proc., dużo mocniej niż w pierwszym półroczu. - Trudno będzie powtórzyć ten wynik w czwartym kwartale - przyznaje szef spółki Jacek Świderski. Sugeruje, że jeszcze w br. firma może przeprowadzić kolejne przejęcie. więcej
|
Nowy serial Harlana Cobena. Netflix pokazał zwiastun
Serial Netfliksa ,,Tęsknię za tobą" to ekranizacja powieści Harlana Cobena z 2014 roku. Opowiada historię nowojorskiej detektyw Kat Donovan, która po latach próbuje rozwiązać zagadkę śmierci swojego ojca, także policjanta oraz rozwikłać losy narzeczonego, który porzucił ją dawno temu. więcej
|
Za nami siódma edycja plebiscytu ,,The Best of Moto" ,,The Best of Moto" to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w polskiej branży motoryzacyjnej, który od lat prezentuje trendy na rynku samochodów. Za nami już siódma edycja konkursu, w którym laureatów wskazują nie tylko eksperci w dziedzinie motoryzacji, ale także internauci. W tym roku oddali oni ponad 45 tys. głosów na laureatów spośród 14 kategorii specjalnych oraz kategorii głównej. Samochodem roku 2024 ,,The Best of Moto" został hybrydowy Hyundai Santa Fe. materiał reklamowywięcej |
|
|