Nowy plac zabaw oraz ogród przygotowali wolontariusze PGE dla dzieci z Przedszkola Miejskiego nr 173 w Łodzi. Prace trwały przez trzy miesiące i bardzo zintegrowały dzieci z wolontariuszami.
Rodzinny zespół wolontariacki PGE przez trzy miesiące przygotował ogródek owocowy, zbudował i zamontował budki lęgowe dla ptaków oraz karmniki. Wolontariusze zajęli się również starymi karuzelami, które oczyścili i pomalowali. Dzięki dofinansowaniu otrzymanemu w ramach programu wolontariatu pracowniczego, zakupili na plac zabaw także nowe zabawki.
- Kiedy zaczęłam kompletować zespół wolontariuszy, do niektórych wystarczył telefon, inni zgłaszali się sami. W dzisiejszym świecie istnieje szczególna potrzeba wsparcia innych, dlatego pomysł powstania wolontariatu pracowniczego jest super i wzięliśmy w nim udział. Nasz projekt wolontariacki pozwala nam wyrazić troskę o rozwój dzieci. Kto wie, może z któregoś z tych maluchów wyrośnie światowej sławy piłkarz lub malarz, a może ktoś na miarę Karola Darwina, wystarczy dać im szanse rozwinięcia swoich uzdolnień – mówi Monika Kmin, liderka zespołu wolontariackiego.
W przygotowanie placu zabaw i ogrodu włączyły się przedszkolaki, które podczas swoich zajęć sadziły drzewka owocowe, kwiaty i zioła oraz pomalowały karmniki i budki dla ptaków.
W przedszkolu dzieci odwiedził też myśliwy, który opowiedział im ciekawe historie o zwierzętach leśnych. Przedszkolaki chętnie włączyły się również w zajęcia na temat ochrony środowiska.
Wolontariat pracowniczy PGE został zorganizowany po raz pierwszy. Jego inicjatorami są PGE Polska Grupa Energetyczna oraz Fundacja PGE – Energia z Serca. Kolejna edycja programu zostanie ogłoszona już w przyszłym roku.
Agnieszka Szczekala
Rzecznik Prasowy PGE Obrót S.A.
agnieszka.szczekala@gkpge.pl
Tel: 665 850 741
Piotr Wróbel
Specjalista ds. Public Relations
piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691911 525
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.