Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-11-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wielki finał „Sagi” z Telepizzą

150x110

Telepizza promuje, we współpracy z Monolith Films,  premierę drugiej części kinowego hitu „Saga Zmierzch: Przed Świtem”. Dzięki niej uczestnicy specjalnie przygotowanej promocji będą m.in. mieli możliwość bezpłatnego obejrzenia jednej z czterech poprzednich części „Sagi Zmierzch”. Akcja promocyjna filmu  będzie wsparta działaniami na facebooku, stronie www, reklamą na materiałach BTL oraz pudełkach od pizzy.

Chociaż premiera filmu odbędzie się w piątek 16 listopada, działania w lokalach Telepizzy już się rozpoczęły. Pierwsi fani filmu, którzy złożyli zamówienie za co najmniej 21 zł. odebrali specjalne kody, dzięki którym mogą bezpłatnie obejrzeć na stronie internetowej www.cineman.pl jedną z czterech poprzednich jego części. Promocja filmu odbywa się m.in. na stronie internetowej www.telepizza.pl, na której podane są szczegółowe zasady zabawy i jak mówi Iwona Olbryś, Dyrektor Generalna Telepizza Poland, cieszy się ona bardzo dużym zainteresowaniem ze strony klientów.

To nie pierwsze działania cross promocyjne podejmowane przez Telepizzę w ostatnim czasie. Oprócz Monolith Films spółka współpracowała do tej pory z takimi partnerami jak: Wriglay, Develay, Algida, Hasbro, Polkomtel czy Eurozet.

Jak twierdzi Iwona Olbryś, współpraca taka daje możliwość prowadzenia ciekawych i nowoczesnych działań marketingowych, które pozwalają skutecznie realizować równocześnie dwa strategiczne cele: wizerunkowy oraz sprzedażowy. Jak zwykle w przypadku Telepizzy liczą się także emocje i fakt, że, będąc naszym klientem jest się zaskakiwanym ciekawymi propozycjami.

Współpraca Telepizzy z Monolith Studio potrwa miesiąc i będzie realizowana we wszystkich 114 lokalach.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS