Jeżeli lubisz słuchać dobrej muzyki, a pomaganie innym ludziom jest dla Ciebie ważne, to doskonale trafiłeś! Pobierz PIOSENKĘ Z SERCEM Magdy Steczkowsiej ze strony www.musicforlife.pl, wesprzyj II edycję MUSIC FOR LIFE i pomóż najmłodszym pacjentom z ośrodkowymi zaburzeniami słuchu Centrum Zdrowia Dziecka.
„Kocham dzieci! Kocham muzykę! Dzięki Kampanii MUSIC FOR LIFE można pomóc dzieciom i młodym talentom! Pomagam z ogromną radością! – mówi Magda Steczkowska – „Droga” to ogromnie ważny dla mnie utwór. Napisanie tekstu do przepięknej muzyki Piotra Siejki nie było łatwe gdyż pisałam go z myślą o bliskich mi osobach. Każde wykonanie „Drogi” to dla mnie duże emocje”
Pomysłodawcą i organizatorem Kampanii jest Marzenna Szustkowska – prezes Fundacji ORIMARI (www.orimari.com). Fundacja od 2006 roku zajmuje się pomaganiem dzieciom, główne poprzez zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów szpitalnych. Od 2008 roku prowadzi też kampanię społeczno-edukacyjną „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – BADAJ SWOJE DZIECKO” na rzecz profilaktyki chorób u dzieci.
Kampanię honorowo wsparli artyści polskiej sceny muzycznej a wśród nich m.in.: Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska, Piotr Kupicha, Paweł Kowalczyk, Beata Szałwińska – Ambasadorzy kampanii, a także: Maryla Rodowicz, Mietek Szcześniak, Halina Mlynkova, Lora Szafran i Michał Urbaniak.
Zwycięzcą konkursu I edycji kampanii MUSIC FOR LIFE w 2012 roku został zespół TUNE, który zebrał największą ilość głosów internautów i otrzymał pierwszą nagrodę.
Działania public relations oraz social media w ramach kampanii MUSIC FOR LIFE koordynują Weronika Nowak z agencji OPUS MEDIA oraz Krystian Szczodrowski z CONNECTION Agencja Kreatywna i Public Relations.