Polska agencja zlokalizowana w Wielkiej Brytanii, Think Big Comms, jest odpowiedzialna za PR launch książki „Sweetest Enemy” Joanny Czechowskiej.
Think Big Comms poprowadzi kampanię media relations wchodzącej właśnie na rynek nowej książki tej autorki.
Druga już emigracyjna powieść Czechowskiej opisująca perypetie polskiej rodziny w Wielkiej Brytanii została właśnie udostępniona brytyjskiemu czytelnikowi pod tytułem „Sweetest Enemy”.
Agencja przygotuje oraz wyśle do mediów polskojęzycznych w Wielkiej Brytanii informację prasową, będzie aranżować wywiady z pisarką oraz recenzje książki w kilkudziesięciu mediach adresowanych do brytyjskiej Polonii.
To już drugi raz, gdy Think Big Comms promuje książkę tej autorki o polskich korzeniach. W 2007 roku agencja wspierała ukazanie się pierwszej powieści „Goodbye Polsko”, która była bestsellerem w księgarniach internetowych zaopatrujących Polonię w polskojęzyczne książki na Wyspach.
Więcej informacji na www.thinkbigcomms.com.