Think Big Comms, agencja komunikacji marketingowej specjalizująca się w komunikacji z polską społecznością w UK podpisała kontrakt z firmą Hamilton Brady, która jest wiodącą na brytyjskim rynku kancelarią oferującą usługi prawne polskiej społeczności.
Think Big Comms (www.thinkbigcomms.com) jest odpowiedzialne za zarządzanie polską wersją językową fan page’u Hamilton Brady na Facebook’u.
Strategia działań promocyjnych została dostosowana do polskiej społeczności, która mieszka w Wielkiej Brytanii, a przede wszystkim do osób, które mogą chcieć wnieść roszczenie z tytułu wypadku czy wymuszenia wykupienia Payment Protection Insurance.
Większość klientów Hamilton Brady to Polacy, dlatego właśnie firma zdecydowała się zlecić Think Big Comms prowadzenie kampanii na Facebook’u w języku polskim.
Polacy, którzy mieszkają w Wielkiej Brytanii mają swoje profile na Facebook’u, więc jest to doskonałe miejsce do promocji usług naszego klienta, komentuje Matylda Setlak, dyrektor zarządzająca Think Big Comms.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klient został pozyskany na skutek działań new business agencji. Osobą odpowiedzialną za kampanię jest account executive Małgorzata Hrycyszyn.