Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-06-30

A A A POLEĆ DRUKUJ

Sparc Media udostępnia w Polsce narzędzie do przeprowadzania kampanii rich mediowych

Sparc Media, wiodący dostawca rozwiązań dla brandingowych kampanii online, udostępnia w Polsce system AdSparc. Unikalne narzędzie dzięki, któremu reklamodawcy mogą przeprowadzać kampanie rich mediowe na stronach premium rozliczając się tylko za realne zaangażowanie.  Dla specjalistów z branży oznacza to kilka milionów darmowych wyświetleń i tysiące internautów poznających ich markę.

 

Światowa rewolucja w rich mediach

Na czym polega innowacja? Do tej pory kampanie w rich mediach były rozliczane w modelu CPM. Reklamodawca płacił za odsłony niezależnie od efektu. Dzięki AdSparc reklamodawcy są chronieni przed nadmiernymi wydatkami ponieważ rozliczają się w modelu CPE.

„Cieszymy się, że możemy udostępnić zarówno polskim jak i zagranicznym marketerom platformę, która umożliwi  im przeprowadzanie oszczędnych i efektywnych kampanii brandingowych. AdSparc to doskonałe narzędzie żeby przekazać użytkownikowi, jak najwięcej informacji o produkcie i tym samym zachęcić go do wejścia w świat marki”. – mówi Jakub Oleksy,  Szef Sparc Media w Europie Środkowej
i Wschodniej. „Dzięki rozliczeniu kampanii w modelu CPE AdSparc to bardzo przyjazne dla budżetu narzędzie, które wykorzystuje najlepsze cechy RTB tj. precyzyjne targetowanie czy obecność w wielu portalach lub serwisach.   Istotnie zwiększa to świadomość marki i buduje jej wizerunek w niespotykany dotąd sposób” – dodaje.

 

Dlaczego warto wybrać kampanie rich mediowe rozliczane w modelu CPE?

AdSparc gwarantuje, że konsumenci wejdą w świat marki i dowiedzą się o najważniejszych cechach wprowadzanego produktu. Co to znaczy? Wyświetlenia są liczone tylko jeśli internauta wykona określoną czynność np. zarejestruje się, odbierze kupon, podzieli się opinią w mediach społecznościach itd. Eliminuje to wiele problemów związanych np. z odsłonami generowanymi przez boty lub reklamami, które nie załadowały się w pełni.

 

O Sparc Media:  

 

Założona w Sydney w 2004 roku firma, jest wiodącym dostawcą rozwiązań dla online marketingu, specjalizującym się we wdrażaniu kampanii i zautomatyzowanym zakupie przestrzeni reklamowych w nowoczesnych kanałach komunikacji. Obecnie Sparc Media oferuje dostęp do 24 różnych platform wymiany danych, formatów reklamowych oraz RTB. Firma jest całkowicie niezależną spółką opartą na prywatnym kapitale i zatrudnia 68 specjalistów w 8 krajach. Siedziba firmy znajduje się w Sydney a jej lokalne biura m.in. w Tokyo, Monachium, Nowym Jorku, Hong Kongu, Amsterdamie i Krakowie. Sparc Media współpracuje z największymi firmami medialnymi na rynku m.in. Appnexus, Medimath, IPONWEB. Więcej informacji na:  www.sparcmedia.com





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS