Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-04-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

SMARTO Srebrnym Sponsorem Startup Weekend Trójmiasto

SMARTO, marka Aiton Caldwell SA stworzona z myślą o startupach i mikroprzedsiębiorstwach, została Srebrnym Sponsorem Startup Weekend Trójmiasto. Jest to inspirujące, znane na całym świecie wydarzenie, podczas którego młodzi pasjonaci internetu pracując 54 godziny non stop, zamieniają swoje pomysły w biznes.

Startup Weekend to inkubator w pigułce, gdzie ponad 100 młodych uczestników będzie tworzyć podwaliny pod swoje przyszłe przedsiębiorstwa w branży ICT. Ideą wydarzenia jest wspólna, kreatywna praca zespołów, na które składają się osoby zainteresowane branżą internetową: programiści, designerzy i graficy. Przy wsparciu polskich i międzynarodowych mentorów, uczestnicy będą tworzyć wstępną koncepcję swoich projektów, a w konsekwencji przygotują kompleksową strategię biznesową. W gronie mentorów znajdzie się Michał Mysiak – Business Line Manager SMARTO, który dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, wesprze wybrany zespół w planowaniu strategii biznesowej tworzonego produktu.

W czasie finału Startup Weekend Trójmiasto, każdy zespół zaprezentuje swój projekt, a jury nagrodzi najlepszych. Zwycięzcy będą mogli m.in. przedstawić swój pomysł na konferencji NEXT Berlin podczas największych targów inwestorskich w Europie (European Venture Market).

Podczas Startup Weekend Trójmiasto, uczestnicy pracujący intensywnie przez cały weekend w małych zespołach będą mieli okazję zbudować relacje, które mogą w następstwie przełożyć się na przyszłe perspektywy zawodowe. Jest to ciekawa koncepcja spotkań dla przyszłych przedsiębiorców i niepowtarzalna możliwość sprawdzenia swoich szans w biznesie bez ponoszenia ryzyka oraz spotkania potencjalnych partnerów i inwestorów.

“Jest to doskonała szansa dla młodych ludzi pragnących zdobyć praktyczne doświadczenie z zakresu tworzenia projektów biznesowych, prezentacji swoich idei oraz nawiązywania cennych kontaktów branżowych. Dla wielu uczestników udział w Startup Weekend może zadecydować również o dalszym przebiegu kariery zawodowej. Dlatego w SMARTO uważamy, że warto wspierać tego typu inicjatywy, przyczyniając się do realizacji pomysłów młodych pasjonatów” - przekonuje Michał Mysiak, Business Line Manager SMARTO.

Startup Weekend w Trójmieście odbędzie się w dniach 27 – 29 kwietnia br. W Polsce impreza ta po raz pierwszy odbyła się w Szczecinie (w październiku 2010 roku) i uczestniczyło w niej 70 osób. W efekcie powstało 7 projektów, z czego 3 rozwijane są w dalszym ciągu: ScatchApp, Sportfolio i StreetAd. Kolejne edycje miały miejsce w Warszawie, Poznaniu i Krakowie.

Więcej informacji na temat tego wydarzenia można znaleźć pod adresem: www.trojmiasto.startupweekend.org




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS