Pepsi zaprezentowała najnowszy spot z udziałem Beyoncé, który jest elementem globalnej kampanii reklamowej marki. W klipie fani po raz pierwszy usłyszą fragmenty nowego singla artystki, „Grown Woman”. Rezultat twórczej współpracy pomiędzy Pepsi i piosenkarką będzie można zobaczyć w ponad 70 krajach.
4 kwietnia 2013 roku na oficjalnym kanale Pepsi w serwisie YouTube www.youtube.com/pepsi odbyła się specjalna premiera najnowszego spotu reklamowego z udziałem Beyoncé.
Miliony fanów niekwestionowanej gwiazdy muzyki pop oraz marki Pepsi na całym świecie mogą podziwiać wykorzystany w klipie nowy, porywający utwór piosenkarki - „Grown Woman”.
Spot zatytułowany „Mirrors” jest jednym z pierwszych elementów współpracy między artystką a Pepsi. Klip sięga głęboko w przeszłość i przedstawia różne wcielenia oraz układy taneczne Beyoncé z kultowych teledysków „Bootylicious”, „Sasha Fierce” oraz „Crazy in Love”, które wpłynęły na to kim piosenkarka jest dzisiaj. W dużym stopniu tak jak opowiada to historia singla „Grown Woman” – co stanowi doskonałe przedstawienie idei „Live for Now”. Klip „Mirrors”, nakręcony w New Jersey, został wyreżyserowany przez Jake’a Nava, który pracował z Beyoncé przy wielu projektach, (m.in. przy produkcji teledysku „Crazy In Love”) oraz we współpracy z nagrodzonym Oscarem kamerzystą Claudio Mirandą.
Artystka aktywnie uczestniczyła w każdym etapie przygotowywania najnowszej kampanii Pepsi, począwszy od scenariusza aż po pomysły na stylizację. „Świetnie się bawiłam pracując przy kampanii Pepsi. Miałam okazję odtworzyć niektóre z moich ulubionych kreacji z przeszłości. Minęły lata, od kiedy po raz ostatni widziałam te kostiumy i było to dla mnie bardzo silne przeżycie” – powiedziała Beyoncé. „Jestem dumna z tych chwil. One łączą się w pewien sposób i pomogły mi stać się osobą, którą jestem dzisiaj” – dodała.
„Nie ma artysty, który bardziej uosabiałby znaczenie idei „Live for Now”. Beyoncé wyznacza trendy i jest niekwestionowaną gwiazdą popkultury. Nie mogliśmy wybrać lepiej, jeśli chodzi o osobę, która pomoże nam zrealizować nasze wspólne wizje” - podkreśla Brad Jakeman, prezes Pepsi Global Beverages Group. „Realizowana obecnie kampania stanowi pierwszą fazę naszej szeroko zakrojonej współpracy. Równolegle przygotowujemy działania, które zaangażują fanów wokół „The Mrs. Carter Show World Tour”. Pracujemy również nad wieloma innymi kreatywnymi pomysłami, aby dostarczyć naszym fanom rozrywkę i niezapomniane chwile, a także dalej kształtować popkulturę” – dodał Jakeman.
Globalne partnerstwo Beyoncé i Pepsi nawiązuje do idei „Live for Now” i koncentruje się na angażowaniu fanów do aktywnego uczestnictwa w kształtowaniu popkultury. Jest również elementem strategii firmy, mającej na celu dostarczenie niezapomnianych chwil miłośnikom muzyki oraz wspieranie zarówno wschodzących gwiazd jak i ikon świata muzycznego, zapewniając artystom pomoc w promocji i prawdziwie globalny zasięg, a także innowacyjne środki, czego przykładem jest platforma „The Pepsi Opening Act”.
W trakcie trwającej już ponad dekadę współpracy pomiędzy Beyoncé i Pepsi zrealizowano jedyne w swoim rodzaju międzynarodowe kampanie. Artystka wystąpiła w nich wraz z Jennifer Lopez, Davidem Beckhamem, P!nk i Britney Spears.
Nowy spot reklamowy „Mirrors”, jak również dodatkowe informacje na temat globalnej kampanii Pepsi w 2013 roku, znajdują się na oficjalnym kanale firmy w serwisie YouTube: YouTube.com/Pepsi oraz na stronach internetowych: www.pepsi.com, Beyonce.com.
Informacje dla wydawców:
Nazwa reklamy: Mirrors
Firma produkcyjna: Framestore – efekty specjalne; Cut and Run – edycja
Reżyser: Jake Nava. Współpracował z Beyoncé przy wielu projektach, reżyserując Crazy In Love.
Agencja reklamowa: 180 LA
Miejsce wykonania: Newark, New Jersey, USA