Od czerwca br. w ramach sieci tematycznej BUDOWNICTWOonline dostępna jest oferta retargetowania behawioralnego na wąskotematyczne kategorie tej sieci (takie jak: dachy, okna, drzwi, podłogi, ogrody, docieplenia, ogrzewanie itp…). Jest to kolejny krok w kierunku rozbudowy oferty o bardzo precyzyjne dotarcie do użytkowników będących na kolejnych etapach budowy, remontu domu lub mieszkania. Wiąże się to oczywiście z podejmowaniem decyzji o wyborze konkretnej technologii, rozwiązania systemowego czy ostatecznie produktów i miejsca ich zakupu. Działania reklamowe mogą być realizowane do użytkowników, którzy w ostatnim czasie korzystali z wybranych sekcji serwisów sieci BUDOWNICTWOonline lub mających wcześniejszy kontakt z reklamą danego producenta. Dzięki temu klienci Cormedia mogą pełniej wykorzystać potencjał danej kategorii tematycznej. Tym samym przekaz reklamowy może być bardziej precyzyjny, dopasowany do jego potrzeb, lub może uwzględniać informacje, z jakimi wcześniej miał on kontakt.
„Realizując działania w tym modelu nasi klienci nie muszą się ograniczać wyłącznie do bieżącego zasięgu, a wręcz rozbudować go o profile nadane w pożądanej kategorii miesiąc lub dwa miesiące wstecz. Oczywiste jest, że proces decyzyjny związany z wyborem materiałów budowlanych trwa i jest rozłożony w czasie (zwykle zakłada się ok.3 m-ce). Ponad to użytkownicy szukający informacji na ich temat korzystają zwykle z kilku źródeł - zarówno na etapie zdobywania wiedzy, jak również dokonywania wyboru.”- mówi