Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-04-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Na wiosnę przywróć SUPERMOCE dla swojego domu!

Trwa kolejna wiosenna odsłona największej kampanii reklamowej w historii ROCKWOOL Polska – „Wybierz dobrze. Wybierz ROCKWOOL”. Bohaterowie kampanii – mała Mila i jej tata odkrywają, że produkty ze skalnej wełny ROCKWOOL mogą obdarzyć ich dom niezwykłymi mocami – trwałością, bezpieczeństwem i właściwościami wyciszającymi. Przekaz dociera do odbiorców przez wszystkie kanały medialne: telewizję, radio, kanały VOD, prasę, portale internetowe oraz media społecznościowe.

Sympatyczni bohaterowie kampanii „Wybierz dobrze. Wybierz ROCKWOOL” – mała dziewczynka Mila i jej tata w przystępny sposób zwracają naszą uwagę na najważniejsze cechy skalnej wełny, które zagwarantują ich ukochanemu domowi niezwykłe moce. Wełna skalna ROCKWOOL użyta podczas budowania lub docieplania domu potrafi więcej niż inne materiały izolacyjne – jest trwała, niepalna i zapewnia komfort akustyczny w pomieszczeniach. O tych niezwykłych właściwościach możemy dowiedzieć się więcej od Mili i jej taty oglądając główne stacje telewizyjne, informacyjne oraz tematyczne (np. TVP1, TVN, Polsat, TVN24, Discovery Channel), słuchając radia, czytając prasę oraz serfując po Internecie.

- Pewne jest, że o materiałach budowlanych w Polsce jeszcze żadna firma nie komunikowała tak kompleksowo. I tak długo – gdyż jest to drugi rok z rzędu kiedy prowadzimy tak szerokie działania komunikacyjne. Połączyliśmy wszystkie możliwe kanały komunikacyjne tak, żeby  dotrzeć z komunikatem do jak najszerszej grupy odbiorców. Nie jest to też typowa kampania reklamowa – zwracamy uwagę na dodatkowe właściwości naszych produktów takie jak trwałość, czy niepalność, które często przy wyborze materiałów budowlanych schodzą na drugi plan. A powinniśmy pamiętać, że dom budujemy dla siebie i swoich najbliższych na długie lata, dlatego warto zadbać, aby posiadał „supermoce” – był trwały, bezpieczny i komfortowy – podkreśla Łukasz Glapa, dyrektor marketingu ROCKWOOL Polska.

Przedstawione w kampanii zalety wełny skalnej ROCKWOOL oraz jej doskonałe właściwości termiczne sprawiają, że jest idealnym materiałem do izolacji domów – poddaszy, ścian działowych oraz ścian zewnętrznych. Prawidłowo wykonane ocieplenie ze skalnej wełny zapewni użytkownikom komfort termiczny przez cały rok, bezpieczeństwo i znaczne oszczędności. Wełna ROCKWOOL jest niepalna – posiada najwyższą klasę odporności na ogień – A1 wg europejskiej klasyfikacji ogniowej. Skalna wełna zapewnia też świetną ochronę akustyczną – zmniejszając przedostawanie się hałasów z zewnątrz budynku, jak i tych z pozostałych pomieszczeń. Jest to niezwykle trwały materiał, który zachowuje swoje właściwości przez długie lata, ograniczając straty ciepła i utrzymując komfort termiczny w pomieszczeniach przez cały rok.

 

Uzupełnieniem kampanii jest promocja skierowana do inwestorów indywidualnych, w której przewidziano nagrody o łącznej wartości 100.000 zł. Uczestnicy dokonując zakupu produktów ROCKWOOL mają szansę wygrać takie nagrody jak telewizory, skutery, tablety, laptopy, rowery i wiele wiele innych. Zadaniem w  promocji jest wykonanie zabawnego zdjęcia i umieszczenie go  na profilu Wybierz Dobrze na portalu Facebook (https://www.facebook.com/wybierzdobrze) oraz uzyskanie największej liczby głosów. Promocja trwa od 7 kwietnia do 31 października. Szczegóły na rockwool.pl





Słowa kluczowe:ROCKWOOL, wełna skalna

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS