Lemon Project, świadczący usługi z zakresu produkcji radiowej, telewizyjnej i multimediów, został Partnerem Technologicznym ogólnopolskiej kampanii „Powiedzieć i Rozmawiać”. Kampania prowadzona jest za pomocą niestandardowych narzędzi komunikacyjnych z wykorzystaniem nowych technologii.
XXI wiek wymaga błyskawicznego przepływu informacji. Bardzo dobrze, gdy ta informacja ma odpowiednią oprawę. W tym wypadku zaproponowaliśmy naszemu partnerowi transmisje on-line, jako najlepsze narzędzie w nowoczesnej komunikacji. – mówi Tomasz Słodki, dyrektor generalny Lemon Project.
W ramach swoich działań CSR-owych Lemon Project realizuje cykl programów radiowych i telewizyjnych. Podczas kampanii odbędą się jeszcze 4 panele dyskusyjne transmitowane on-line w formie debaty telewizyjnej z łączeniami na żywo między różnymi studiami. Kampanię dodatkowo będą wspierać audycje radiowe oraz wypowiedzi ekspertów w formie setek wideo.
Decydując się na wirtualny charakter kampanii nie spodziewaliśmy się, że nowe technologie umożliwią nam przeprowadzenie debaty, która przypomina te pokazywane w telewizji z jednoczesną gwarancją anonimowości pacjentów. – mówi Anna Krawczak ze Stowarzyszenia na Rzecz Leczenia Niepłodności i Wspierania Adopcji NASZ BOCIAN, organizatora akcji. „Powiedzieć i Rozmawiać” jest pierwszą społeczną kampanią informacyjną podejmującą otwarcie temat rodzicielstwa dzięki adopcji prenatalnej.
Kampania rozpoczęła się 12 czerwca od konferencji prasowej oraz pierwszego panelu dyskusyjnego transmitowanych na żywo w internecie, potrwa do listopada. Wszystkie transmisje będzie można obejrzeć pod adresem: www.transmisja.net.pl/powiedziecirozmawiac. Materiały audio i wideo będą dostępne w internecie na kanale www.youtube.com/LemonProjectCompany oraz na stronie stowarzyszenia.