Komputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, we współpracy z vendorami przygotował wiosenną kampanię. Zakrojona na szeroką skalę akcja ma promować ofertę Komputronik wraz z licznymi promocjami.
Bożonarodzeniowa odsłona kampanii „Święta na wypasie” zyskała uznanie naszych klientów i partnerów biznesowych. Co dla nas ważne, znalazła swoje wyraźne odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży. Wszystko to zmobilizowało nas do kontynuacji koncepcji komunikacji również okresie wiosennym – mówi Joanna Tobiszowska, Dyrektor Marketingu Komputronik S.A. Wraz z vendorami przygotowaliśmy kompleksową, promocyjną ofertę, której towarzyszy zakrojona na szeroką skalę kampania realizowana do końca maja – dodaje.
Pierwszy etap pod hasłem „Święta na wypasie” potrwa do połowy kwietnia. Komputronik do współpracy zaprosił 6 vendorów: Samsung, Dell, TP Link, Sharp, Lenovo i Asus. Realizowane będą również liczne promocje sprzedażowe z vendorami peryferyjnymi czy akcesoryjnymi.
W ramach akcji „Święta na wypasie”, w marcowe weekendy od czwartku do niedzieli klienci będą mogli skorzystać ze specjalnej propozycji ratalnej w różnych wariantach tej usługi. Promocja ratalna jest wsparta kampanią w Radiu Eska oraz aktywnymi działaniami w sieci sprzedaży.
Wiosenna akcja Komputronik realizowana jest w mediach społecznościowych, a także w serwisach ogólnotematycznych (Wp.pl, O2.pl) i technologicznych oraz na YouTube. Dodatkowo przygotowano spoty radiowe, które będzie można usłyszeć na antenie Radia Zet, RMF FM i Eska. Komputronik przeprowadzi również akcje outdoorową. Od połowy kwietnia w największych polskich miastach pojawią się citylighty promujące ofertę Komputronik. Reklamy będzie można zobaczyć też na autobusach miejskich w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu i Łodzi.
Kreacje przygotował zespół Komputronika, natomiast w planowaniu mediów wsparła go Agencja Sales&More. Kreacje video przygotował Otwarty Dom Produkcyjny Rectrue.