System iLumio został uruchomiony w Hotelu PURO Gdańsk. Jest to już trzecie wdrożenie produktu Software Mind, spółki grupy Wind Mobile, dla sieci PURO Hotels.
Już od kilku miesięcy klienci PURO Hotels korzystają z udogodnień iLumio w hotelach w Krakowie i Poznaniu, a od marca dołączy do nich również hotel w Gdańsku. System będzie dostępny zarówno z poziomu telewizora pokojowego, jak i tabletu multimedialnego, które w nowoczesny sposób umożliwią sterowanie automatyką pokoju, oglądanie wysokiej jakości telewizji wraz z przeglądarką internetową, składanie zamówień w room service czy komunikację hotelu z gościem. Grafika obu systemów została w pełni dostosowana do brandu sieci Puro.
Naszym zadaniem jest spełnienie oczekiwań gościa i zagwarantowanie mu pobytu w hotelu na najwyższym poziomie. Dzięki iLumio jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagających klientów. Wdrożony system sprawdził się już w Krakowie i Poznaniu, gdzie odnotowaliśmy zwiększone zainteresowanie proponowanymi przez nas usługami oraz bardzo pozytywną reakcję ze strony gości, którzy z ogromnym entuzjazmem przyjęli nowy, cyfrowy wymiar obsługi – mówi Piotr Kłak, IT Manager PURO Hotels.
Przyjazny i innowacyjny interfejs oraz szeroka paleta funkcjonalności wprowadzają gości hotelu w nowoczesny wymiar relaksu i swobody. System został zainstalowany w 94 pokojach. Do obsługi każdego punktu hotelowego z iLumio został przygotowany tablet, za pomocą którego można dowolnie sterować ustawieniami w pokoju m.in.: natężeniem światła, klimatyzacją, temperaturą, roletami czy systemem TV. Dzięki temu gość ma możliwość stworzenia komfortowych, ulubionych dla siebie warunków, a co za tym idzie – okazję do kompleksowego odpoczynku, co przekłada się na satysfakcję z pobytu w Hotelu PURO. iLumio to udogodnienie również dla hotelu, który ma kompletną informację i narzędzie do tego, aby sprawnie zarządzać ofertą hotelu, pracą swojego personelu oraz komunikować się z klientami. Hotele, które zainwestowały w system iLumio już w pierwszych miesiącach po wdrożeniu odnotowały 39% wzrostu sprzedaży usług oraz zyskały 3% więcej rezerwacji w porównaniu z wynikami z lat ubiegłych.
Aktualne trendy w branży hotelarskiej oraz rosnące oczekiwania klienta wyznaczają pewien standard, na który system iLumio jest odpowiedzią. Coraz więcej managerów hoteli zdaje sobie z sprawę z zapotrzebowania na rozwiązanie, które kompleksowo pomoże w profesjonalnym zarządzaniu hotelem. Na polskim rynku mamy ok. 300 hoteli cztero- i pięciogwiazdkowych, które pretendują do miana nowoczesnych ośrodków, a tym samym są potencjalnym kandydatem do wdrożenia naszego rozwiązania – mówi Justyna Michalczyk, General Manager iLumio.
Sieć PURO Hotels należy do norweskiej grupy kapitałowej Genfer. W Polsce jak dotąd powstały 4 obiekty PURO: Wrocław, Kraków, Poznań i Gdańsk. Ideą grupy jest stworzenie sieci inteligentnych hoteli, które maksymalnie skrócą czas obsługi gościa oraz zapewnią mu luksusową obsługę w przystępnej cenie, zgodnie z jego oczekiwaniami.
O Software Mind SA
Grupa Wind Mobile, w której skład wchodzi Software Mind SA, jest ekspertem w budowaniu wydajnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających klientom firmy uzyskanie przewagi rynkowej poprzez zwiększenie potencjału sprzedaży. Produkty skierowane są zarówno do szeroko pojętego sektora finansowego, jak i telekomunikacyjnego oraz hotelarskiego. Flagowe rozwiązania firmy to między innymi:
LiveBank - wirtualny oddział banku, umożliwiający kontakt wideo z doradcami (Live Banking), zawieranie transakcji i natychmiastowe reagowanie na potrzeby klientów. Zaawansowane rozwiązanie, wypełniające lukę między internetem, a wizytą w placówce, jest liderem rynku wirtualnej bankowości na jednym z najbardziej rozwiniętych rynków bankowości on-line.
iLumio - zintegrowany system interaktywnej obsługi gości hotelowych, będący równocześnie centrum rozrywki, oferuje gościom atrakcyjne rozwiązania multimedialne i usługi cyfrowe, a hotelarzom efektywne zarządzanie sprzedażą oraz organizacją hotelu. Nowoczesność technologiczna iLumio stawia go w czołówce światowych rozwiązań. Produkt zdobywa 80% nowobudowanych hoteli 4/5* w Polsce. System wdrażany jest również w szpitalach, na stadionach, czy centrach konferencyjnych – wszędzie tam, gdzie istotny dostęp do bieżących informacji oraz rozrywki.
Ringback Tones – wydajne i skalowalne platformy umożliwiające operatorom komórkowym oferowanie usługi halodzwonków, czyli muzyki, reklam lub informacji w miejscu sygnału oczekiwania na połączenie. Produkt One Ringback, jako pierwszy na świecie, umożliwia efektywną synergię uczestników rynku muzyki cyfrowej, przynosząc im wymierne korzyści.
Rozwiązania Software Mind zostały wielokrotnie docenione m.in. na FinovateFall w Nowym Jorku, EFMA Digital and Mobile Excellence czy European Business Awards. Spółka zatrudnia ponad 250 najwyższej klasy ekspertów i prowadzi wdrożenia na terenie Unii Europejskiej, Bliskiego Wschodu, Północnej Afryki, Ameryki Północnej oraz Australii.
Do grona klientów Software Mind zaliczają się m.in.:
- sektor bankowy: Grupa Raiffeisen, ING Bank Śląski, BNP Paribas Bank, Bank DnB NORD, Deutsche Bank PBC, BZ WBK, Bank Pocztowy, Bank BPH, SK Bank, BIZ Bank,
- sektor hotelarski: Hilton, Best Western, Puro, Arłamów, Mikołajki, Nosalowy Dwór, Grand Lubicz
- sektor telekomunikacyjny: T-Mobile, Orange, Polkomtel, P4, DIALOG Telecom, NETIA, UPC, BillBird, Nova (Islandia).
Więcej informacji na www.softwaremind.pl oraz www.windmobile.pl
dostarczył infoWire.pl