Agencja INSIGNIA w raporcie specjalnym Agencje Interaktywne, przygotowanym przez Media & Marketing Polska została wyróżniona i określona „biznesowym sukcesem”.
Nagroda ta jest potwierdzeniem bardzo dobrych opinii klientów agencji, którzy przyznawali jej wysokie oceny w wielu kategoriach. Klienci docenili agencję m.in. za znajomość kategorii produktowej i jej sytuacji rynkowej, rozumienie briefu, dobrą strategię, badania i analizy.
Mimo kryzysu, optymalizowania budżetów po stronie klientów i ogólnie trudnej sytuacji rynkowej INSIGNIA ma za sobą bardzo dobry rok. W stosunku do roku 2012 agencja zwiększyła zatrudnienie aż o 10 osób, co wiąże się z rozwojem kompetencji i business unitów w ramach struktur agencji.
Jak mówi Robert Wieja, prezes zarządu w INSIGNIA, pozyskanie dużych projektów IT, nowych klientów do stałej obsługi (Jurajska, Bonduelle), a także obsługa klientów, którzy współpracują z agencją już od kilku lat wpłynęło na wypracowanie zeszłorocznego sukcesu. - Szybki rozwój agencji na przestrzeni ostatniego roku ilustruje dobrze również duży wzrost dynamiki przychodów, który sięgnął poziomu 61% - dodaje Wieja.