Agencja eventowa Imagine Nation (część Focus Media Group) nawiązała współpracę z Luxottica Poland i zrealizowała na rzecz firmy pierwsze wydarzenie pod hasłem Luxottica Days 2013, które odbyło się w warszawskim Hotelu Bristol w kwietniu br.
Luxottica Days 2013 to trzydniowa konferencja, podczas której Luxottica Poland - polski przedstawiciel producenta i wyłącznego dystrybutora topowych marek okularów znanych projektantów - zaprezentowała najnowsze modele okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych następujących marek: Ray Ban, Versace, Vogue, Bvlgari, Emporio Armani, Dolce Gabbana, Persol, Oakley, Prada, MiuMiu oraz Giorgio Armani.
Podczas Luxottica Days 2013 odbywały się także szkolenia produktowe oraz prezentacje podstaw visual merchandisingu w branży optycznej. W spotkaniu wzięło udział około 150 osób – byli to przede wszystkim właściciele i przedstawiciele salonów optycznych z całej Polski, klienci Luxottica Poland.
- Luxottica Days 2013 to pierwszy tego typu event dla naszych partnerów biznesowych, który pozwolił nam na bezpośrednie spotkanie, szkolenia produktowe oraz chwilę spokojnej rozmowy z naszymi klientami. Imagine Nation pomogło nam sprawnie i efektownie zaprezentować nowości w ofercie. Głosy zadowolenia utwierdzają nas w przekonaniu, że powinniśmy już przygotowywać kolejną edycję Luxottica Days - mówi Iwona Skolicka, Marketing Manager Luxottica Poland.
Imagine Nation było współautorem koncepcji eventu, odpowiadało kompleksowo za organizację i przebieg konferencji. Do zadań agencji należało także stworzenie scenografii, czyli odpowiednio podświetlonej ekspozycji okularów, która podkreśli walory poszczególnych marek, ale też umożliwi uczestnikom spotkania zapoznanie się z ofertą Luxottica Poland w trójwymiarze.
Za realizację eventu po stronie agencji Imagine Nation odpowiadali Wolfhard Graef oraz Tomasz Podkowa.