6 listopada 2014 r. – Zmiany w Imago Public Relations – awanse, nowe stanowiska i przyjęcia. Największą regionalną firmę public relations w Polsce tworzy obecnie zespół 16 specjalistów.
W Imago PR nowo utworzone stanowisko account director objął Daniel Muc, dotychczas menadżer odpowiedzialny za projekty z zakresu public affairs i relacji ze społecznościami.
Karolina Topczyńska i Katarzyna Armatys-Wisniewska awansowały na stanowiska senior account manager, natomiast Ina Martela oraz Patrycja Kaleta z account executive na account manager. Marcin Wysocki jako digital communications manager odpowiada za projekty oparte o media społecznościowe i rozwiązania online.
Do zespołu Imago PR na stanowiska account executive dołączyły także trzy nowe osoby: Monika Wawszczyk, Klaudia Masoń oraz Tomasz Dąbrowski.
Aktualnie w Imago PR pracuje 16 osób.
###
Informacje o Imago Public Relations:
Agencja Imago PR, obecna na rynku od 16 lat, jest największą regionalną firmą public relations w Polsce.
W latach 2008 – 2013 projekty Imago PR zostały wyróżnione łącznie dziewięcioma statuetkami Złotych Spinaczy, dwukrotnie w kategorii „Komunikacja kryzysowa i/lub antykryzysowa” oraz w kategorii sektorowej „Przemysł, Transport, Logistyka”, a także w kategoriach „PR Korporacyjny”, „Kreatywność”, „Public Affairs & Lobbing”, „PR Produktowy” i „Event komercyjny”.
Zrealizowane projekty w obszarze PR kryzysowego przyniosły też agencji dwukrotny udział w finale globalnego konkursu IPRA Golden World Awards w latach 2009 i 2010.
Specjalizacja agencji to zarządzanie sytuacją kryzysową, strategiczne PR i współpraca z mediami.
Imago Public Relations jest jedynym przedstawicielem w Polsce Eurocom Worldwide – globalnej sieci firm PR oraz Automotive PR – sieci agencji public relations specjalizujących się w świadczeniu usług komunikacyjnych dla klientów branży motoryzacyjnej na większości kontynentów.
Zapraszamy na stronę: www.imagopr.pl oraz www.facebook.com/ImagoPR