Energetyczne Centrum S.A. wybrało do obsługi agencję kreatywną Diferente. W tym roku ta spółka zajmująca się sprzedażą energii elektrycznej postanowiła odnowić wizerunek, jak również wprowadzić nową strategię komunikacji. Diferente opracuje dla Energetycznego Centrum nową strategię komunikacji. Agencja już stworzyła przewodnie hasło dla kampanii spółki, które brzmi „Zmień energię na dobre”. Ma ono zachęcić Polaków do zmiany dostawcy energii elektrycznej, a tym samym do oszczędniejszego kupowania prądu. - Z ogromną satysfakcją otwieramy nowy rozdział w historii Energetycznego Centrum. Ostatnie miesiące były czasem wytężonej pracy nad nową strategią marketingową firmy. Wspólnie z Agencją Diferente stworzyliśmy postać Megawatka. Ta przesympatyczna postać będzie nam teraz towarzyszyć w większości działań, których celem jest powiększanie grona Klientów i budowanie silnej pozycji Energetycznego Centrum na rynku energii. Nie udało by się nam tego zrealizować w tak krótkim czasie bez pomocy bardzo dobrej agencji. Dziękuję Zespołowi Diferente za ich profesjonalizm i jestem przekonany, że dobra energia Megawatka udzieli się wszystkim – mówi Grzegorz Pawłowicz Dyrektor Marketingu EC.
Energetyczne Centrum S.A. to największy niezależny dostawca energii elektrycznej na polskim rynku.
Agencja Diferente zajmuje się strategią marketingową, brandingiem, reklamą. Specjalizuje się w zintegrowanych kampaniach (ATL, BTL, TTL), oraz produkcji materiałów promocyjnych (spoty, sesje zdjęciowe, animacje 3D, POS). Klienci Diferente to m. in: Volkswagen Bank, Richmont Polska, AXN.