„Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow
W maju 2013 roku w segmencie tygodników yellow na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem umocniło się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Rewia”.
Wszystkie tygodniki yellow wydawane są przez Wydawnictwo Bauer. Na pozycji lidera w tym segmencie umocniło się „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w maju 2013 roku względem maja 2012 roku wzrosła o 2,10 proc. i wyniosła 577 852 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,06 proc. do 293 882 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Tytuł ten zanotował największy spadek sprzedaży ogółem w zestawieniu wynoszący 5,13 proc. Jego wynik sprzedażowy uplasował się na poziomie 221 917 egz.
Wirtualnemedia.pl | maj | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Życie na Gorąco | 577 852 | 565 992 |
Twoje Imperium | 293 882 | 306 320 |
Rewia | 221 917 | 233 909 |
Świat & Ludzie | 188 269 | 190 660 |
Na Żywo | 161 636 | 167 604 |
W maju br. w porównaniu do kwietnia br. wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tygodnik „Na Żywo” - było to 11,61 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | maj | kwiecień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Życie na Gorąco | 577 852 | 602 492 |
Twoje Imperium | 293 882 | 298 309 |
Rewia | 221 917 | 234 389 |
Świat & Ludzie | 188 269 | 208 916 |
Na Żywo | 161 636 | 182 875 |
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow