„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Twoje Imperium” najbardziej w dół
W lipcu 2015 roku wszystkie tygodniki z segmentu yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Twoje Imperium”. Liderem zestawienia pozostało „Życie na Gorąco”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lipcu 2015 roku względem lipca 2014 roku zmalała o 4,04 proc. i wyniosła 600 718 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,58 proc. do 322 559 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego średni wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 222 869 egz., po spadku o 7,42 proc.
Warto dodać, że ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W lipcu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 166 718 egz.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 774 840 | 600 718 | 600 718 | 798 883 | 625 991 | 625 991 |
Twoje Imperium | 449 771 | 322 559 | 322 559 | 465 919 | 349 009 | 349 009 |
Rewia | 332 952 | 222 869 | 222 869 | 349 104 | 240 722 | 240 722 |
Świat & Ludzie | 304 705 | 190 751 | 190 751 | 307 916 | 197 410 | 197 410 |
Na Żywo | 291 315 | 188 211 | 188 211 | 301 705 | 193 690 | 193 690 |
Dobry Tydzień | 271 411 | 166 718 | 166 718 | - | - | - |
W porównaniu do czerwca br. wszystkie tytuły zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo” - było to 16,29 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 774 840 | 600 718 | 600 718 | 721 111 | 538 927 | 538 927 |
Twoje Imperium | 449 771 | 322 559 | 322 559 | 417 142 | 296 986 | 296 986 |
Rewia | 332 952 | 222 869 | 222 869 | 311 929 | 210 234 | 210 234 |
Świat & Ludzie | 304 705 | 190 751 | 190 751 | 292 676 | 184 725 | 184 725 |
Na Żywo | 291 315 | 188 211 | 188 211 | 273 394 | 161 841 | 161 841 |
Dobry Tydzień | 271 411 | 166 718 | 166 718 | 259 138 | 158 995 | 158 995 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Twoje Imperium” najbardziej w dół