„Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich (dane za I-III kwartał)
W I-III kwartale 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Tytuł ten zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało „Na Żywo”.
Liderem w tym segmencie pozostaje „Życie na Gorąco” (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) którego średnia sprzedaż ogółem w okresie od I do III kwartału 2014 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 2,19 proc. i wyniosła 594 685 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 3,48 proc. do 328 638 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 232 897 egz., po spadku o 0,92 proc.
Z kolei największy wzrost odnotował tygodnik „Na Żywo”, który zajął jednak ostatnią pozycję. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 4,32 proc. do 180 481 egz.
Wirtualnemedia.pl | I-III kwartał | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 771 100 | 594 685 | 594 685 | 793 274 | 608 134 | 608 029 |
Twoje Imperium | 443 128 | 328 638 | 328 638 | 429 684 | 317 593 | 317 593 |
Rewia | 336 906 | 232 897 | 232 897 | 340 448 | 235 065 | 235 065 |
Świat & Ludzie | 300 053 | 196 109 | 196 109 | 301 116 | 194 479 | 194 479 |
Na Żywo | 283 533 | 180 481 | 180 481 | 274 221 | 173 120 | 173 015 |
We wrześniu 2014 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 589 857 egz., po spadku w porównaniu do września 2013 roku o 6,60 proc., największym w rankingu.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (337 696 egz.; wzrost o 0,78 proc.), a trzecie - do „Rewii” (232 059 egz.; w dół o 2,35 proc.).
Również i tutaj najwięcej zyskało „Na Żywo” - było to 4,84 proc.
Wirtualnemedia.pl | wrzesień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 781 104 | 589 857 | 589 857 | 829 843 | 631 516 | 631 516 |
Twoje Imperium | 472 945 | 337 696 | 337 696 | 453 077 | 335 088 | 335 088 |
Rewia | 344 174 | 232 059 | 232 059 | 333 898 | 237 636 | 237 636 |
Świat & Ludzie | 293 394 | 187 856 | 187 856 | 300 157 | 194 460 | 194 460 |
Na Żywo | 293 382 | 186 169 | 186 169 | 288 434 | 177 567 | 177 567 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich (dane za I-III kwartał)
na Burak Polska,szczerze