„Życie na Gorąco” liderem, ale najwięcej straciło wśród tygodników yellow
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei największym wzrostem pochwalić się mogło „Na Żywo”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2016 roku względem stycznia 2015 roku zmalała o 3,67 proc. i wyniosła 559 413 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 0,92 proc. do 330 149 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 247 430 egz., po wzroście o 5,52 proc.
Oczko niżej znalazł się tygodnik „Na Żywo”, który przed rokiem był szósty. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 8,69 proc. do 192 685 egz.
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 709 869 | 559 413 | 559 413 | 763 116 | 580 725 | 580 725 |
Twoje Imperium | 418 687 | 330 149 | 330 149 | 438 673 | 327 134 | 327 134 |
Rewia | 339 401 | 247 430 | 247 430 | 322 934 | 234 485 | 234 485 |
Na Żywo | 286 167 | 192 685 | 192 685 | 273 688 | 177 274 | 177 274 |
Świat & Ludzie | 286 155 | 186 065 | 186 065 | 288 323 | 188 947 | 188 947 |
Dobry Tydzień | 276 194 | 173 841 | 173 841 | 292 426 | 178 113 | 178 113 |
W porównaniu do grudnia ub.r. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Rewia” - było to 15,17 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 2,19 proc., odnotował „Dobry Tydzień”.
Wirtualnemedia.pl | miesiąc | |||||
ZKDP | styczeń 2016 | grudzień 2015 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 709 869 | 559 413 | 559 413 | 684 793 | 502 608 | 502 608 |
Twoje Imperium | 418 687 | 330 149 | 330 149 | 399 476 | 290 734 | 290 734 |
Rewia | 339 401 | 247 430 | 247 430 | 304 942 | 214 835 | 214 835 |
Na Żywo | 286 167 | 192 685 | 192 685 | 276 188 | 174 000 | 174 000 |
Świat & Ludzie | 286 155 | 186 065 | 186 065 | 286 192 | 187 083 | 187 083 |
Dobry Tydzień | 276 194 | 173 841 | 173 841 | 287 430 | 177 738 | 177 738 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem, ale najwięcej straciło wśród tygodników yellow