„Życie na Gorąco” co tydzień sprzedaje niemal 600 tys. egz.
W październiku 2013 roku w segmencie tygodników yellow na pozycji lidera średniej sprzedaży znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Na Żywo”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.
Wszystkie tygodniki yellow wydawane są przez Wydawnictwo Bauer. Na pozycji lidera w tym segmencie umocniło się „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w październiku 2013 roku względem października 2012 roku spadła o 1,70 proc. i wyniosła 585 653 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 0,47 proc. do 317 025 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Tytuł ten zanotował największy spadek sprzedaży ogółem w zestawieniu wynoszący 2,08 proc. Jego wynik sprzedażowy uplasował się na poziomie 225 023 egz.
Z kolei najwięcej (1,90 proc.) zyskał tygodnik „Na Żywo”. Jego średnia sprzedaż ogółem w październiku ub.r. wyniosła 169 801 egz.
Wirtualnemedia.pl | październik | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Życie na Gorąco | 585 653 | 595 786 |
Twoje Imperium | 317 025 | 315 549 |
Rewia | 225 023 | 229 798 |
Świat & Ludzie | 186 914 | 189 609 |
Na Żywo | 169 801 | 166 634 |
W październiku 2013 roku w porównaniu do października 2012 roku wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tygodnik „Na Żywo” - było to 7,26 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | październik | wrzesień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Życie na Gorąco | 585 653 | 631 516 |
Twoje Imperium | 317 025 | 335 088 |
Rewia | 225 023 | 237 636 |
Świat & Ludzie | 186 914 | 194 460 |
Na Żywo | 169 801 | 177 567 |
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” co tydzień sprzedaje niemal 600 tys. egz.