SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Życie na Gorąco” co tydzień sprzedaje niemal 600 tys. egz.

W październiku 2013 roku w segmencie tygodników yellow na pozycji lidera średniej sprzedaży znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Na Żywo”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.

Wszystkie tygodniki yellow wydawane są przez Wydawnictwo Bauer. Na pozycji lidera w tym segmencie umocniło się „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w październiku 2013 roku względem października 2012 roku spadła o 1,70 proc. i wyniosła 585 653 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 0,47 proc. do 317 025 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Tytuł ten zanotował największy spadek sprzedaży ogółem w zestawieniu wynoszący 2,08 proc. Jego wynik sprzedażowy uplasował się na poziomie 225 023 egz.

Z kolei najwięcej (1,90 proc.) zyskał tygodnik „Na Żywo”. Jego średnia sprzedaż ogółem w październiku ub.r. wyniosła 169 801 egz.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

585 653

595 786

Twoje Imperium

317 025

315 549

Rewia

225 023

229 798

Świat & Ludzie

186 914

189 609

Na Żywo

169 801

166 634


W październiku 2013 roku w porównaniu do października 2012 roku wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tygodnik „Na Żywo” - było to 7,26 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

585 653

631 516

Twoje Imperium

317 025

335 088

Rewia

225 023

237 636

Świat & Ludzie

186 914

194 460

Na Żywo

169 801

177 567

 

 

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” co tydzień sprzedaje niemal 600 tys. egz.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl