SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zott przedłuża współpracę z Carat Polska

Dom mediowy Carat Polska będzie dalej obsługiwał marki z portfolio firmy Zott. Zajmuje się tym nieprzerwanie od ponad piętnastu lat.

W ramach przedłużonej właśnie umowy Carat Polska będzie obsługiwał należące do Zott marki takie jak Jogobella, Monte i Naturalna Rozkosz w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Carat - przy wykorzystaniu kompetencji pozostałych spółek grupy Aegis Media w Polsce - wygrał przetarg, w którym wzięły udział trzy inne domy mediowe.

Współpraca dotyczy tylko polskiego rynku. Umowa została zawarta, na nowych warunkach, na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: Zott przedłuża współpracę z Carat Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl