SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Znakomite wyniki programu „Misja Esport”

„Misja Esport” to nowy program w jesiennej ramówce Onetu i jedyny w polskim internecie, w którym można zobaczyć topowych influencerów esportowych. Pierwsze dwa odcinki były obejrzane średnio po 400 tys. razy i zyskały wiele pozytywnych recenzji od widzów i fanów esportu w Polsce.

Program jest dystrybuowany w serwisie Esportmania.pl, na Twitchu, Facebooku, YouTube oraz w Onecie. Pierwsze 2 odcinki były obejrzane średnio po 400 tys. razy. Na Twitchu w szczytowym momencie oglądalności drugiego odcinka było 2270 widzów, a łączna liczba wyświetleń to 41 tys. W Onecie program w szczytowym momencie był oglądany przez 28 tys. widzów.

„Misję Esport” prowadzi Maciej „Sawik” Sawicki, a jego gośćmi są m.in. Piotr „Izak” Skowyrski, Fryderyk „Veggie” Kozioł, Michał „Carmac” Blicharz, którzy w każdy czwartek o godz. 17.30 omawiają najważniejsze wydarzenia ze świata esportu. Publicystyczna formuła, nawiązująca do hitowej „Misji futbol” Michała Pola, gwarantuje analizy, ciekawostki, opinie i anegdoty dotyczące najciekawszych rozgrywek w Polsce i na świecie, wyczynów polskich zawodników i drużyn, najważniejszych esportowych imprez i turniejów oraz newsów, którymi żyje cały esportowy świat.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z oglądalności pierwszych odcinków, które jasno wskazują, że realizowany przez nas pomysł szerokiej dystrybucji programu jest słuszny. „Misja Esport” to kolejny element naszej strategii po plebiscycie Polish Esport Awards oraz serwisie Esportmania.pl, który przybliża nas do bycia liderem jakościowym i zasięgowym w tym segmencie – mówi Paweł Kowalczyk, Head of Esport w Ringier Axel Springer Polska.

Najnowszy odcinek programu „Misja Esport” zostanie wyemitowany na żywo 8 listopada o godz. 17.30.

 

Dołącz do dyskusji: Znakomite wyniki programu „Misja Esport”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xD
Ja to tylko tu zostanie. Trafny komentarz jednego z wiarygodnych ludzi biznesu intenwrtowgo, co to jak już coś pisze, to pisze z sensem...


„Bardzo ciekawe konkluzje z oglądania dzisiejszego programu live Onetu "Misja esport". Otóż Onet włożył embed playera Youtube na główną stronę (w malutkim okienku zaznaczonym na pierwszym screenie). Po przejściu na stronę YT, gdzie da się już go oglądać, widać kilka twardych danych liczbowych (drugi screen). Po ponad godzinie streamu mamy 6 interakcji (4 łapki i dwa komentarze). Stąd pozwolę sobie pospekulować, że:
1. praktycznie nikt nie oglądał intencjonalnie tego programu nawet przez chwilę.
2. licznik oglądających w danym momencie (24-25k osób) odpowiada dość dokładnie liczbie użytkowników odwiedzających o tej porze dnia (ok. 18 w tygodniu) stronę główną Onetu.”
0 0
odpowiedź
User
Jajaserobicie?
Otyłe dziadki w garniturach komentują gaming przed laptopem? I aż trzeba było sypnąć kasą na tekst sponsorowany w WM? Musi być naprawdę tragicznie, vide cytat od xD poniżej. Dopóki wszyscy internauci nie nauczą się blokować w przeglądarkach video autoplay, to takie ściemy na marketerów z 400,000 obejrzeń na marketerów będą możliwe. Albo może nie będą? Zdajcie sprzęt, nie róbcie wstydu.
0 0
odpowiedź
User
Analityk
Artykuł sponsorowany
0 0
odpowiedź