"Zmieniamy gwint na Click" w europejskiej kampanii Danfoss
Pod hasłem "Zmieniamy gwint na Click" przebiega kampania reklamowanowej linii termostatów i zaworów Danfoss. Akcję, która obejmujePolskę, Ukrainę, Serbię, Macedonię, Litwę i Łotwę, przygotowała irealizuje agencja Momentum Worldwide.
Kampania nowej linii termostatów i zaworówDanfoss jest utrzymana w konwencji komiksowej,podkreślając praktyczne korzyści wynikające z technologiizastosowanej w tym produkcie. Akcja, której polskie hasło brzmi"Zmieniamy gwint na Click", jest skierowana do instalatorów iprojektantów, informując, że to rozwiązanie oznacza dla nichłatwość montażu i oszczędność czasu.
Kampania od maja jest prowadzona w Polsce, Serbii, Macedoniioraz na Litwie. Łotwie i Ukrainie, obejmując ulotki, plakaty,foldery, listy, e-mailing i materiały POS (hangery, wobblery,shelfstoppery, z-cardy, nasadki na monitor), a w naszym kraju akcjęwspierają również promocje w punktach sprzedaży. Kreację kampaniina wszystkie rynki przygotowała agencja reklamowa MomentumWorldwide, która zajmuje się także realizacją działańzaplanowanych do wyczerpania zapasów.
Dołącz do dyskusji: "Zmieniamy gwint na Click" w europejskiej kampanii Danfoss