SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zmień swój dzień w Dzień dobry bardzo” - Radio ZET promuje akcję „Radio ZET spełnia marzenia” (wideo)

Pod hasłem „Zmień swój dzień w Dzień dobry bardzo” wystartowała kampania reklamowa Radia ZET (Eurozet), promująca akcję antenową „Radio ZET spełnia marzenia”.

„Radio ZET spełnia marzenia” to nowa zabawa antenowa stacji, podczas której codziennie, od poniedziałku do piątku, prowadzący poranek „Dzień dobry bardzo” Agnieszka Kołodziejska i Tomasz Florkiewicz spełnią jedno z marzeń słuchaczy.

Z kolei Kamil Nosel odwiedzi mieszkańców Gdańska, Łodzi, Katowic i Krakowa i zapyta, o czym marzą. Z przeprowadzonych przez niego sond ulicznych powstanie film „Wielka księga marzeń Polaków”, który zostanie zaprezentowany na koniec akcji.

- Realizując swoje marzenia zmieniasz swój dzień w dzień dobry bardzo, to przekaz najnowszej kampanii Radia ZET. Chcemy w ten sposób przypomnieć słuchaczom, czym są marzenia i w jaki sposób mogą one odmienić naszą codzienność. Każdego dnia w porannym programie „Dzień dobry bardzo” spełnimy jedno, nawet najbardziej wyszukane, marzenie - mówi Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

Kampania będzie prowadzona według formuły 360 stopni. Akcja obejmie telewizję (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TV Puls oraz kanały tematyczne), internet (Onet, Wirtualna Polska, Interia), social media, sieci kin Multikino i Helios, nośniki DOOH w miastach całej Polski, a także akcje ambientowe.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Isobar. Za produkcję spotu odpowiadała Papaya Films, a media zaplanował ZenithOptimedia Group oraz dział online Grupy Eurozet.

Według danych z Radia Track od czerwca do sierpnia br. udział Radia ZET w rynku słuchalności wynosił 13,2 proc.

Dołącz do dyskusji: „Zmień swój dzień w Dzień dobry bardzo” - Radio ZET promuje akcję „Radio ZET spełnia marzenia” (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mkoo
totalne gówno
0 0
odpowiedź
User
nnm
dno dziadostwo i syf jedna z 4 najgorszych stacji radiowych obok rmf fm jedynki trójki i vox fm
0 0
odpowiedź
User
Rav
Film ok, nawet fajnie zrobiony. Szkoda, ze znowu poszli w inne haslo. Od sasa do lasa, co kampania to inny komunikat. Gdzie jest jakas mysl przewodnia ?
0 0
odpowiedź