SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Zmień bank na MultiBank' (wideo)

W telewizji, internecie, prasie i na outdoorze rozpoczyna się kampania reklamowa MultiBanku. Akcja przebiega pod hasłem "Zmień bank na MultiBank".

Startująca właśnie kampania reklamowa MultiBanku podkreśla jego sprawność w obsługiwaniu klientów. Przekaz pod hasłem "Zmień bank na MultiBank" informuje również, że firma zwraca klientom opłatę za prowadzenie konta. - Zachęcamy do przełamania przyzwyczajeń i zmiany partnera finansowego na sprawnie działający bank z wysoką jakością obsługi - opisuje Wojciech Bolanowski, dyrektor marketingu MultiBanku.




Akcja od 9 listopada jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN CNBC Biznes, TVN TURBO, TVN Style, TVN Warszawa, Discovery Channel, Discovery Travel and Living, Animal Planet, Discovery Word, Discovery Science, National Geographic, AXN, Travel Channel, VH1, TV Puls, ZoneEuropa, Hallmark, Canal+, Canal+Sport, Planete, Club, kuchnia.tv, FoxLife, Superstacja, Polsat Sport, Polsat Sport Extra), prasie (Gazeta Wyborcza, Polityka, Newsweek, Forbes, Wprost, wydania regionalne Dziennik Polska the Times, Dziennik Polski, Dziennik Wschodni, Echo Dania, Express Bydgoski, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska, Gazeta Pomorska, Gazeta Współczesna, Głos Dziennik Pomorza, Kurier Szczeciński, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny, Nowości, Echo Miasta, Kurier Południowy), internecie (Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, TVN24.pl, WP.pl, Nasza-klasa.pl, OnetLajt.pl, Bankier.pl, Money.pl, o2.pl, Google.pl), na outdoorze (siatki wielkoformatowe, backlighty i centra Biznesu w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Trójmieście, Katowicach i Szczecinie) oraz w placówkach MultiBanku (witryny wyklejone folią one-way vision).

Kreację kampanii - zaplanowanej do 10 grudnia - przygotowała agencja reklamowa Just, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

Dołącz do dyskusji: 'Zmień bank na MultiBank' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl