Zmiany w strukturze i ofercie Scholz & Friends
Spore zmiany personalne nastąpiły w dziale kreacji i obsługi klienta agencji reklamowej Scholz & Friends. Wynika to z przeformułowania oferty firmy.
W ramach zmian personalnych w dziale obsługi klienta agencji reklamowej Scholz & Friends Piotr Misior z funkcji account directora awansował na stanowisko deputy client service directora, na którym będzie nadzorował pracę zespołów account managerów. Natomiast Małgorzata Broda została account directorem (wcześniej pracowała jako senior account manager), a Katarzyna Zaremba zajęła nieobsadzoną dotychczas funkcję new business directora. Z kolei w dziale kreacji zlikwidowano stanowisko deputy creative directora zajmowane przez Macieja Krzywickiego, który odszedł z firmy i rozpoczął działalność w branży sztuki.
Ruchy personalne w Scholz & Friends są
końcowym etapem procesu porządkowania struktury agencji
rozpoczętego w listopadzie ubiegłego roku, kiedy zarządzanie
kreacją powierzono Maciejowi Ufnalowskiemu i Piotrowi
Cedzyńskiemu. Te zmiany wynikają również z
przeformułowania oferty firmy, którego celem jest dostarczanie
różnorodnych, wyspecjalizowanych pakietów usług komunikacyjnych,
takich jak ATL, BTL, PR, CRM, interactive i strategia.
Scholz & Friends zatrudnia obecnie 67 osób, a
funkcję managing directora pełni Barbara Berkan.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w strukturze i ofercie Scholz & Friends