Zmiany w magazynie "Kuchnia"
Marcowe wydanie miesięcznika "Kuchnia" (Agora SA) ukazało się w nowej szacie graficznej.
Największe zmiany dotyczą okładki, która zyskała więcej treści i kolorów. W magazynie wprowadzono również nawigację kolorystyczną, która poprzez wyodrębnienie poszczególnych działów ma pomóc czytelnikowi w poruszaniu się po piśmie.
Za odświeżenie koncepcji graficznej odpowiedzialni byli Julita Tatyrża - nowy kierownik artystyczny miesięcznika i Andrzej Przygodzki - dyrektor graficzny grupy czasopism Agory.
Numer, który jest dostępny w sprzedaży od 26 lutego zawiera 92 strony i kosztuje 7,99 zł. Agora przygotowała specjalna kampanię promocyjną wydania, która realizowana jest w magazynach wydawcy, "Gazecie Wyborczej", jej dodatkach, a także portalu ugotuj.to.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w magazynie "Kuchnia"