SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiana logo wydawnictwa SportLive24

Od 1 grudnia 2008, wydawnictwo SportLive24 promuje swoją działalność pod nowym znakiem handlowym, co jest związane z nowym etapem rozwoju wydawnictwa, jak i zmianą jego wizerunku.

Logotyp zbudowany jest w prosty i czytelny sposób, a jednocześnie podkreśla dynamizm z jakim rozwija się firma. Dwa kolory liter symbolizują profesjonalizm i rzetelności w przekazywaniu informacji. Ikona "24" - znak kończący logotyp, to potwierdzenie czujności i zaangażowania z jakimi śledzimy wydarzenia sportowe non stop.

re

"Nowy logotyp ma na celu wyróżnić naszą ofertę na rynku wydawniczym, zainicjować nowy etap w dziejach spółki i podkreślić ukierunkowanie na poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w przekazywaniu informacji sportowych" - mówi Prezes Zarządu Tomasz Wójkowski.

Wraz z nowym logo spółki uruchomiona została nowoczesna strona internetowa Wydawnictwa (www.sportlive24.pl), na której można znaleźć między innymi: aktualne informacje o spółce i wydawanych magazynach, ofertę Biura Reklamy, prenumeratę Online i aktualne oferty pracy.

Dołącz do dyskusji: Zmiana logo wydawnictwa SportLive24

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl