SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZKDP: Axel Springer rządzi na rynku miesięczników młodzieżowych

Czerwiec 2008: większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała wiekszą sprzedaż niż rok wcześniej. Który tytuł zyskał najwięcej?

Miesięcznik '''Dziewczyna" (Axel Springer Polska) osiągnął w czerwcu 2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 136 719 egz. (wzrost o 13 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się ''Popcorn" (Axel Springer Polska) z wynikiem 123 756 egz. (wzrost o 4 proc.) a na trzecim ''"Twist" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 112 827 egz.(spadek o 28 proc.).

czerwiec

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dziewczyna 136719 120862
Popcorn 123756 118615
Twist 112827 157018
Fun Club 102133 110419
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 86512 73570

2008

czerwiec maj
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dziewczyna 136719 111706
Popcorn 123756 102885
Twist 112827 139956
Fun Club 102133 135152
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 86512 75287

Dołącz do dyskusji: ZKDP: Axel Springer rządzi na rynku miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl