Zimowa kampania marek Goodyear i Dunlop
Grupa Goodyear w Polsce rozpoczyna zimową kampanię reklamową swoich marek premium: Goodyear i Dunlop. Działania będą prowadzone w mediach drukowanych oraz internecie.
Kampania Goodyeara jest związana z promocją najnowszej opony zimowej Goodyear UltraGrip Performance 2.
Reklamy prasowe będą publikowane w październiku i pierwszej połowie listopada, m.in. w tygodnikach "Newsweek" i "Polityka" oraz miesięcznikach: "Auto Świat", "Auto Motor i Sport", "Logo", "Men's Heath", "Playboy" i "Top Gear".
Dodatkowo do końca października br. Goodyear będzie kontynuował tegoroczne działania na rzecz polepszania bezpieczeństwa na polskich drogach, w ramach których, wspólnie z tygodnikiem "Motor" i rzeszowskimi "Nowinami", m.in. rozdawał odblaskowe opaski, poprawiające widoczność pieszych po zmierzchu.
Kreacja kampanii została przygotowana przez Goodyear Dunlop Tires region EMEA. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Zimowa kampania marek Goodyear i Dunlop