SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN nowym liderem oglądalności. Seriale TVP2 i „Rolnik szuka żony” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: seriale „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji nowym liderem w został TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 10 do 16 września 2018 roku, najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,41 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 36,88 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji uplasował się medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 12 września miał 3,44 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 23,58 proc.

Podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony”. Jego niedzielny odcinek śledziło średnio 3,30 mln widzów, co przełożyło się na 21,67 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się codzienny serial „Barwy szczęścia”. Wtorkowy odcinek tej produkcji w Dwójce miał 3,09 mln oglądających (21,18 proc. udziału).

Szósty był mecz Ligi Narodów Polska-Irlandia, który w samej TVP1 oglądało 2,84 mln widzów, co przełożyło się na 21,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 13 września na antenie tej stacji obejrzało 2,64 mln widzów (22,74 proc. udziału). Była to ósma topowa pozycja programowa w rankingu. Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,09 mln widzów (emisja tego samego dnia; 18. pozycja).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,97 mln osób, co dało TVP2 33,35 proc. udziału.

Drugie miejsce należało do „Kuchennych rewolucji” (1,40 mln widzów; 26,37 proc. udziału), a podium uzupełnia mecz Polska-Irlandia (1,31 mln widzów; 23,94 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującego TVN wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 10,08 proc. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 10,04 proc. (w dół o 0,48 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,85 proc., po spadku względem poprzedniego o 0,54 pkt. proc.

Czwartą pozycję zajęła TVP1 (stacja ta miała spadek wynoszący 0,32 pkt. proc. do 8,82 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 38,98 proc. do 37,79 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TVN24, który tydzień wcześniej był szósty (spadek o 0,10 pkt. proc. do 4,27 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocnił się TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 0,49 pkt. proc. do 13,36 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 11,29 proc. (w dół o 1,27 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,13 pkt. proc. do 7,52 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,35 pkt. proc. do 5,59 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (do góry o 0,37 pkt. proc. do 11,80 proc.), który wyprzedził Polsat (- 1,10 pkt. proc. do 10,88 proc.).

Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem oglądalności. Seriale TVP2 i „Rolnik szuka żony” hitami tygodnia

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
monia
A co tam u Pana Janowskiego z małżonką?Panstwo z WP? czy nadal nie moze sie opędzić od propozycji?buahahaaaaa
0 0
odpowiedź
User
Beznickowy
M jak miłość już ani nie 7 ani 6 ani nawet 5,5 miliona, oby tak dalej.
0 0
odpowiedź
User
Tylko pytam
A gdzie jest Korona królów, leśniczówka i jaka to melodia? Nawet do rankingu się nie załapały?
0 0
odpowiedź