Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie. „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Wszystkie pisma odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2015 roku wyniosła 353 881 egz. W porównaniu do kwietnia 2014 roku zmniejszyła się ona o 20,41 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 324 434 egz., po spadku o 14,80 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 6,41 proc. do 316 368 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 23,18 proc., odnotował magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), który spadł z miejsca szóstego na siódme - ostatnie. Sprzedaż ogółem tego tytułu w kwietniu br. wyniosła 127 946 egz.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
459 952 |
353 881 |
353 881 |
489 894 |
444 622 |
444 622 |
Świat Kobiety |
459 848 |
324 434 |
324 434 |
489 919 |
380 804 |
380 804 |
Dobre Rady |
452 000 |
316 368 |
316 368 |
500 000 |
338 034 |
338 034 |
Poradnik Domowy |
378 771 |
275 930 |
275 930 |
430 000 |
337 944 |
337 944 |
Claudia |
312 000 |
178 972 |
178 972 |
385 639 |
223 340 |
223 340 |
Olivia |
224 979 |
144 637 |
144 637 |
224 953 |
152 588 |
152 588 |
Cała Ty |
230 000 |
127 946 |
127 946 |
340 785 |
166 555 |
166 555 |
W kwietniu br. w porównaniu do marca br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 17,98 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 6,61 proc., odnotował „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska).
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
459 952 |
353 881 |
353 881 |
449 942 |
354 204 |
354 204 |
Świat Kobiety |
459 848 |
324 434 |
324 434 |
434 854 |
320 042 |
320 042 |
Dobre Rady |
452 000 |
316 368 |
316 368 |
457 000 |
290 022 |
290 022 |
Poradnik Domowy |
378 771 |
275 930 |
275 930 |
409 275 |
295 472 |
295 472 |
Claudia |
312 000 |
178 972 |
178 972 |
305 340 |
162 700 |
162 700 |
Olivia |
224 979 |
144 637 |
144 637 |
219 934 |
122 599 |
122 599 |
Cała Ty |
230 000 |
127 946 |
127 946 |
233 000 |
120 217 |
120 217 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie. „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży