Wiosenna odsłona kampanii Domoteki
Agencja Mather Communications przygotowała kolejną odsłonę kampanii dla Domoteki (Inter IKEA) promującą najnowsze trendy w designie mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz.
Idea kreatywna jest rozwinięciem rozpoczętej w zeszłym roku kampanii, opartej na aranżowaniu przestrzeni za pomocą elementów dekoracji wnętrz zestawionych ze sobą tak, by wspólnie zabierały odbiorcę w wyimaginowaną podróż zgodnie z leitmotivem całej kampanii "W 80 sklepów dookoła domu". Kampania pod hasłem "Nowe trendy na horyzoncie" wykorzystuje modny obecnie trend we wzornictwie oparty na łączeniu intensywnych kolorów z silnymi akcentami w kolorystyce "starego" złota.
Kampania obejmuje outdoor na terenie Warszawy i okolic oraz prasę ogólnopolską magazyny poruszające temat designu mebli i wyposażenia wnętrz oraz prasę kobiecą. Dodatkowo wspierana jest przez kampanię mobilną, broszurę sprzedażową i materiały BTL.
Czas trwania kampanii zaplanowano na marzec i kwiecień.
Koncept przygotował team kreatywny Robert Sitko i Małgorzata Jóźwik, a projekt nadzorowała Małgorzata Drzewiecka - account executive we współpracy z Justyną Sobieraj - account manager.
Dołącz do dyskusji: Wiosenna odsłona kampanii Domoteki