Whopper odpowiada na pytania w kampanii Burger King
Whopper Wszechburger odpowiada na pytania internautów w kampanii promocyjnej Burger King. Akcji towarzyszą reklamy w internecie, outdoorze i galeriach handlowych.
Ruszyła internetowa kampania promocyjna Burger King, w której użytkownicy specjalnego serwisu mogą zadawać pytania Whopperowi Wszechburgerowi. Witryna www.wszechburger.pl jest utrzymana w królewskiej stylistyce: Whooper leży na tronie, a internauci (określani jako słudzy) wpisują teksty na wirtualnym pergaminie i otrzymują na nim odpowiedzi. - Do zadawania pytań zachęcamy zarówno tych, którzy szukają swojej drogi w życiu, jak i zainteresowanych bardziej prozaicznymi kwestiami- mówi Robert Lis, brand manager Burger King. Użytkownicy serwisu mają szansę na wygranie kuponów promocyjnych do restauracji tej sieci.
Akcji promocyjnej towarzyszą działania reklamowe w internecie (mailingi do użytkowników Onet.pl i Wp.pl, reklamy w wyszukiwarkach, serwisach regionalnych, stronie stacji TVN Warszawa i serwisach społecznościowych: Grono.net, Pino.pl, Fotka.pl, Epuls.pl oraz akcja specjalna w portalu o2.pl), outdoorze (Warszawa, Wrocław, Bydgoszcz, Słupsk i Opole) oraz galeriach handlowych (Złote Tarasy i Arkadia w Warszawie oraz Magnolia Park we Wrocławiu). Kreację i wykonanie kampanii przygotowała firma K2 Internet, natomiast zakupem i planowaniem mediów zajęły się domy mediowe Codemedia (internet) oraz Media Direction OMD (outdoor).
Dołącz do dyskusji: Whopper odpowiada na pytania w kampanii Burger King