„Weranda” zyskała najwięcej wśród pism wnętrzarskich. „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół
W październiku ub.r. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Weranda”, a na przeciwnym biegunie znalazł się miesięcznik „M jak Mieszkanie”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w październiku 2015 roku wyniosła 50 057 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 13,44 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga pozycja należała do miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła w dół o 8,56 proc. do poziomu 46 126 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 38 984 egz., po spadku o 16,10 proc. - największym w zestawieniu.
Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 7,87 proc. do 29 294 egz.
ZKDP |
październik |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
108 015 |
55 086 |
50 057 |
102 082 |
57 830 |
57 830 |
Cztery Kąty |
96 880 |
51 241 |
46 126 |
118 000 |
55 811 |
50 446 |
M jak Mieszkanie |
92 000 |
45 114 |
38 984 |
92 400 |
46 548 |
46 463 |
Weranda |
41 800 |
29 294 |
29 294 |
43 800 |
27 157 |
27 157 |
Dobre Wnętrze |
35 800 |
13 859 |
13 749 |
37 000 |
13 835 |
13 740 |
Dom & Wnętrze |
22 150 |
10 026 |
7 176 |
25 250 |
10 123 |
8 118 |
W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 11,82 proc., również pochwalić się mogła „Weranda”. Z kolei największy spadek odnotowało „Moje Mieszkanie” - było to 22,36 proc.
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
październik |
wrzesień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
108 015 |
55 086 |
50 057 |
108 040 |
64 508 |
64 475 |
Cztery Kąty |
96 880 |
51 241 |
46 126 |
102 970 |
52 069 |
47 016 |
M jak Mieszkanie |
92 000 |
45 114 |
38 984 |
91 848 |
44 832 |
43 698 |
Weranda |
41 800 |
29 294 |
29 294 |
41 800 |
26 197 |
26 197 |
Dobre Wnętrze |
35 800 |
13 859 |
13 749 |
35 642 |
15 512 |
15 402 |
Dom & Wnętrze |
22 150 |
10 026 |
7 176 |
22 000 |
9 789 |
7 089 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Weranda” zyskała najwięcej wśród pism wnętrzarskich. „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół