SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Warexpo i Gemius policzą odbiorców reklamy zewnętrznej w Warszawie

Warexpo oraz Gemius podpisały umowę, na mocy której Gemius przekaże dane na temat konsumpcji reklamy zewnętrznej dostarczanej przez Warexpo. 

Dane na temat oglądalności OOH wyprodukowane będą w oparciu o metodologię badania Mediapanel, czyli jednoźródródłowego i crossmediowego pomiaru Gemiusa. Dzięki współpracy obu firm, marketerzy zyskają nowe dane pozwalające im precyzyjnie planować kampanie realizowane na nośnikach zewnętrznych. Nawiązana współpraca służy wypracowaniu modelu prezentowania danych na temat reklamy zewnętrznej w badaniu Mediapanel.

- Zależy nam, żeby dostarczać rynkowi pomiar, który skorelowany jest z dynamicznym życiem miasta – nawykami jego mieszkańców i przyjezdnych. Jednocześnie chcemy zestawiać się z innymi mediami, by oferować naszym klientom możliwość realizacji strategii omnichannelowej dla swoich komunikatów. Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę na obu tych polach z tak wiarygodnym partnerem jakim jest Gemius – powiedział Marcin Ochmański, prezes zarządu Warexpo. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/warexpo-znow-z-zyskiem-wplywy-ponad-40-proc-w-gore #
   
- Badanie Mediapanel, jedyny w Polsce pomiar mediów typu single source, do tej pory mierzyło internet, tv i radio. Cieszymy się, że rozpoczynamy wraz z Warexpo pomiar reklamy zewnętrznej. Mediapanel daje ogromne możliwości analityczne, związane z konsumpcją mediów, a dla outdooru chyba po raz pierwszy możliwość porównywania się z innymi mediami, np. pod względem zasięgu oraz daje jego kwantyfikowalność. Mamy nadzieję, że śladem Warexpo podążą pozostałe firmy i outdoor jako medium będzie prezentowany  - obok internetu, tv i radia - w badaniu Mediapanel -  skomentował Jarosław Pawlak, kierownik rozwoju badania Mediapanel. 

Do portfolio Warexpo, na mocy umowy powierzenia z miastem st. Warszawa, dołączyły nośniki na wiatach przystankowych pokrywające wszystkie dzielnice, ze szczególnym uwzględnieniem centrów lokalnych.

Dołącz do dyskusji: Warexpo i Gemius policzą odbiorców reklamy zewnętrznej w Warszawie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl