SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Volkswagen z globalnym przetargiem mediowym

Koncern samochodowy Volkswagen rozpoczął przetarg na obsługę swojego globalnego budżetu mediowego, który szacowany jest na 1 mld dolarów rocznie. Zlecenia broni MediaCom.

Finał przetargu może oznaczać zakończenie lub kontynuację wieloletniej współpracy z domem mediowym MediaCom (należącym do holdingu WPP), który pracuje dla Volkswagena od 1998 roku.

Volkswagen przedłużył umowę z MediaCom w ub.r. - agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów dla wszystkich marek koncernu. Zawarte wówczas porozumienie obowiązuje do końca 2016 roku.

MediaCom początkowo pracował dla Volkswagena tylko na rynku niemieckim, obecnie współpraca obejmuje ponad 30 krajów na całym świecie, m.in. Polskę.

Rozpoczęty obecnie przetarg obejmuje obsługę mediową wszystkich marek koncernu: Skody, Volkswagena, Audi, Porsche, Seata. Zakończenie przetargu zaplanowano na jesień br.

Dołącz do dyskusji: Volkswagen z globalnym przetargiem mediowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl