SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vodafone odświeża markę

Firma Vodafone zamierza uruchomić nową globalną kampanięmarketingową w ramach największej od czterech lat zmiany strategiidla swojej marki.

Kampania będzie przede wszystkim obejmować zmianę głównegosloganu reklamowego operatora "Make the most of now" na "Power toyou".

Vodafone planuje w najbliższych miesiącach uruchomienie szeregunowych usług, mających wykorzystać rosnącą popularność mobilnegointernetu. Wśród nich ma się znaleźć sklep z aplikacjami natelefony komórkowe.

Budżet reklamowy sieci obsługuje należąca do holdingu WPP Groupagencja Team Vodafone. Z kolei w ubiegłym miesiącu firma powierzyłaobowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów domowi mediowemuOMD (Omnicom). Co roku operator wydaje na reklamę około 600milionów funtów.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Vodafone odświeża markę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl