SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vizir: respektujemy potrzeby wrażliwej skóry zimą

Koncern Procter & Gamble wprowadził do sprzedaży w Polsce nowy Vizir Sensitive z ekstraktami z aloesu i rumianku przeznaczony dla wrażliwej skóry.

Za wsparcie inicjatywy w postaci projektu key visuala kampanii, a także tekstów reklamowych, reklam zewnętrznych i opakowania zestawów promocyjnych dla wrażliwej skóry odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa Nicety.

bvbcbcb

"Mamy dzieci z wrażliwą skórą stawały dotąd przed dylematem: albo standardowe proszki, które zapewnią biel ubrań, lecz mogą podrażnić wrażliwą skórę, albo delikatne proszki, które respektują potrzeby wrażliwej skóry, ale sprawiają, że białe ubrania szarzeją. Dlatego eksperci marki Vizir opracowali proszek Vizir Sensitive. Dzięki temu nasze konsumentki nie muszą już wybierać między bielą ubrań a delikatnością dla wrażliwej skóry swoich najbliższych" - mówi Małgorzata Kosieradzka, ABM Vizir Poland - "Key visual kampanii stworzone przez Nicety nawiązuje do dziecięcych zabaw zimą i na tym koncepcie oparte są także teksty reklamowe."

Agencja Reklamowa Nicety od ponad dwóch lat przygotowuje projekty dla marki Vizir.

Dołącz do dyskusji: Vizir: respektujemy potrzeby wrażliwej skóry zimą

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jaa
haha, gralam w tej reklamie!!! ^^ zazdrościcie?? xd
0 0
odpowiedź