SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Viva Polska liderem, 4fun.tv traci najwięcej

Najchętniej oglądanym kanałem muzycznym w czerwcu br. była telewizja Viva Polska. Zanotowała on jednak spadek podobnie jak pozostałe stacje z kategorii. Najbardziej w dół poszybowały wyniki 4fun.tv.

Udział stacji Viva Polska w zeszłym miesiącu wyniósł 0,61 proc. i był niemal taki sam jak rok wcześniej. Na drugim miejscu zestawienia znalazł się kanał 4fun.tv, którego udział spadł o 38,1 proc. do 0,17 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Trzecie miejsce zajął kanał VH1 Polska. Jego wynik zmalał o 25,7 proc. do 0,11 proc. Stało się tak, mimo, że stacja zrezygnowała z emisji muzyki popołudniami i wieczorami, wstawiając w to miejsce seriale komediowe. Dalej w rankingu znalazły się nie monitorowane rok wcześniej kanały Eska TV z 0,09 proc. udziału i Rebel.tv ze śladowym wynikiem na poziomie 0,01 proc.

  Wszyscy 4+
czerwiec 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Viva Polska 33 721 0,610 36 676 0,608
4FunTv 14 931 0,270 10 101 0,167
VH1 Polska 8 378 0,152 6 818 0,113
Eska TV - - 5 387 0,089
Rebel.tv - - 496 0,008


Wśród widzów w wieku 13-29, czyli w docelowej grupie dla młodzieżowych kanałów muzycznych, udziały wymienionych stacji były wyższe. Liderem także była Viva z udziałem wynoszącym aż 2,33 proc. po wzroście o 8,7 proc. Dalej uplasowały się: 4fun.tv (0,63 proc. udziału, spadek o 26,5 proc.) i VH 1 (0,31 proc., - 19,2 proc.). 

  13-29
czerwiec 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Viva Polska 18 858 2,146 19 951 2,333
4FunTv 7 470 0,850 5 341 0,625
VH1 Polska 3 340 0,380 2 625 0,307
Eska TV - - 1 858 0,217
Rebel.tv - - 140 0,016


Udział rozrywkowo-muzycznego MTV Polska w czerwcu br. wyniósł wśród wszystkich widzów 0,26 proc. po spadku o 8,1 proc. W grupie 13-29 stacja ta też zanotowała spadek, ale mniejszy - wyniósł on 5,7 proc., a sam udział ukształtował się na poziomie 1,07 proc.

MTV Polska
czerwiec
2009 2010
AMR SHR % AMR  SHR % 
13-29
9 921 1,129 9 110 1,065
Wszyscy 4+
15 632 0,283 15 708 0,260


Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości firmy At Media.

Dołącz do dyskusji: Viva Polska liderem, 4fun.tv traci najwięcej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
benek
Najgorszym posunięciem VH1 było wstawienie seriali - tj. pasma Comedy Central Family.
0 0
odpowiedź
User
vagner
Co jak co ale prawdziwa muzyka leci i tak na Rebel TV. Żadnego komercyjnego szajsu i żadnych dennych programów z plastikowymi panienkami. To jest prawdziwa stacja muzyczna.
0 0
odpowiedź
User
Stefan112
Również uważam, że najlepszą stacją jest Rebel.tv Świetna muzyka, bez komercyjnej papki i tandeciarstwa. Szkoda, że ma tak niewielką oglądalność.
0 0
odpowiedź