Valkea Media promuje odświeżony 'Aktivist'
Od dziś dostępny jest kwietniowy, odświeżony numer bezpłatnego miesięcznika "Aktivist" (Valkea Media). Wraz z pojawieniem się wydania ruszyła kampania promocyjna tytułu, która potrwać ma przez miesiąc.
Akcja realizowana jest na infoscreenach w Metrze Warszawskim i na nośnikach City Channel Bus obecnych w największych miastach Polski (w tej chwili w Warszawie i Krakowie, a niebawem też w Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście). Kampania prowadzona jest także w wyszukiwarce Google oraz w serwisach internetowych prasy branżowej. Została przygotowana w całości przez wydawnictwo. Dodatkowo, w ramach działań promocyjnych tytułu, na wybranych wydarzeniach patronackich będą rozdawane egzemplarze pisma, a w wydaniu kwietniowym przygotowano liczne konkursy dla czytelników.
"Aktivist" od najnowszego numeru ma odświeżoną szatę graficzną i logo. Zmianom uległa też zawartość tytułu, pojawiły się w nim nowe działy - "Mashup" (rubryka z recenzjami kulturalnymi prezentowanymi od zjawisk masowych do niszowych) oraz Miejskie Gatki (komentarze redakcji do najgorętszych tematów). W warszawskiej sekcji pisma pojawił się też m.in. przewodnik po ulubionych miejscach znanych warszawiaków
Kwietniowy numer magazynu liczy 40 stron (objętość poprzednich wynosiła 32 strony) i wydrukowany został w nakładzie 110 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: Valkea Media promuje odświeżony 'Aktivist'