Keith Weed, szef marketingu Unilevera, przechodzi na emeryturę po 35 latach pracy
Keith Weed, obecnie globalny dyrektor ds. marketingu opuści Unilevera, w maju 2019 roku przejdzie na emeryturę. Nie wiadomo jeszcze, kto przejmie jego obowiązki.
Pracę w Unileverze Keith Weed zaczął w 1983 roku. Pełnił wiele różnych funkcji także na kierowniczych, w strukturach marketingowych firmy, był m.in. globalnym szefem marketingu dla kilku kategorii produktowych, w tym środków do pielęgnacji włosów i jamy ustnej.
W 2010 roku Weed został globalnym szefem ds. marketingu i komunikacji.
Wow! Where did the last 35 years go? Time has flown. I've had the pleasure of working with super people in Unilever & beyond. It's with a happy and heavy heart that I've decided to retire from Unilever in April It's been over a year in planning with exciting challenges 2 follow pic.twitter.com/IMcuyBNMkN
— Keith Weed (@keithweed) 6 grudnia 2018
Keith Weed był inicjatorem wielu akcji, które miały na celu m.in. większą transparentność w relacjach z agencjami mediowymi.
- Spędziłem przyjemny czas w firmie, z wieloma stanowiskami w różnych krajach. W mojej obecnej roli miałem przywilej kierować jednymi z najlepszych zespołów marketingu, zrównoważonego rozwoju i komunikacji na świecie. Jako drugi pod względem wielkości reklamodawca na świecie byliśmy w stanie wykorzystać naszą skalę pod względem skuteczności i wydajności, a także byliśmy w stanie w doprowadzić do większej odpowiedzialności, przejrzystości i odpowiedzialności w branży reklamowej i cyfrowej – powiedział Weed.
Weed poinformował o odejściu z Unilevera kilka dni po tym, jak ogłoszono, że z firmy odchodzi Paul Polman, jej prezes.
Dołącz do dyskusji: Keith Weed, szef marketingu Unilevera, przechodzi na emeryturę po 35 latach pracy